راه اندازی مدارس اسلامی در «تگزاس» توسط یک موسسه پاکستانی

موسسه غیرانتفاعی «صندوق رفاه سیلانی» در پاکستان تصمیم گرفته است تا خدمات آموزشی خود را با ایجاد سیستم مدارس اسلامی در آمریکا بین المللی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thenews»، موسسه غیرانتفاعی «صندوق رفاه سیلانی» در پاکستان تصمیم گرفته است تا خدمات آموزشی خود را با ایجاد سیستم مدارس اسلامی در آمریکا بین المللی کند.

«بشیر فاروق قادری»، مؤسس و رئیس صندوق سیلانی این خبر را در بازگشت به پاکستان از سفر ۲۱روزه به آمریکا و ترکیه اعلام کرد.

قادری گفت که موسسه غیرانتفاعی او کمیته آموزشی پنج نفره را در «هیوستون» ،پرجمعیت ترین شهر ایالت تگزاس تشکیل داده است تا سیستم مدارس اسلامی را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد که شعبه های این موسسه همچنین در خیابان «داون» شیکاگو و مسجد «فیضان» در نیویورک تاسیس شده است.

رئیس موسسه سیلانی هدف از راه اندازی سیستم مدارس اسلامی را کمک به تسهیل برنامه آموزشی کودکان و نوجوانان مسلمان در بخش‌های مختلف کشور آمریکا توصیف کرد.

قادری تاکید کرد که در شرایط کنونی نیاز به وجود موسسه‌ها و مدارس اسلامی که ویژه دانش آموزان مسلمان و برنامه های آنها بر اساس اصول دینی باشد بیش از پیش احساس می‌شود.

از جمله دیگر فعالیت‌های موسسه سیلانی می‌توان کمک به نیازمندان به ویژه در اعیاد اسلامی اشاره کرد.

رئیس موسسه سیلانی در ادامه سخنان خود پس از اعلام خبر راه اندازی سیستم مدارس اسلامی در آمریکا گفت که دو سازمان ترکیه ای به مناسبت عید قربان تعداد زیادی قربانی به این موسسه اهدا می‌کنند تا گوشت آنها در میان مستضعفین توزیع شود.

کد خبر 1765710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha