تجدید بیعت اصحاب فرهنگ و هنر گلستان با «شهید جمهور»

متین گفت: به منظور تجدید بیعت اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن وعترت گلستان، سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» امروز (دوشنبه ۷ خرداد) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین عصر امروز (دوشنبه ۷ خرداد) در سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» در تالار فخرالدین اسعدگرگانی گفت: سوگواره فرهنگی و هنری و ادای احترام اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن عترت به منظور تجدید بیعت با زبان اثرگذار هنر با شهدای خدمت به خصوص شهید آیت الله رئیسی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه نوشیدن شربت وصال و پوشیدن خلعت ذی‌قیمت شهادت، پاداش یک‌عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است، افزود: این رحمت شامل کسانی می‌شود که مصداق آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، هستند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی خدمت صادقانه و بی منت به مردم را عطیه الهی و یکی از عوامل تحقق وحدت و جلوگیری از تفرقه می دانست که جلوه پر نور و جلا در دولت مردمی سیزدهم متبلور کردند.

این سوگواره با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، جمعی از مدیران و مسئولان ادارات استان و اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن برگزار شد.

سخنرانی، مداحی، نوحه سرایی، شعرخوانی، روایت پیشرفت، پخش نماهنگ مظلوم امت و ترسیم تمثال مبارک شهید جمهور از جمله برنامه های اجرا شده در این سوگواره بود.

کد خبر 1765746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha