آیت الله رئیسی، شهید در راه خدمت به ملت ایران بود

شریعتمداری با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی برگرفته از خون شهدایی چون سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی است، تصریح کرد: شهید جمهور از جنس مردم بود و در حین خدمت به همین مردم به شهادت رسید،.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، زینب شریعتمداری شامگاه دیروز در آیین سوگواری شهدای خدمت که با حضور بانوان زینبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، افزود: خون شهدا تضمین کننده راه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا تداوم بخش مسیر انقلاب است، گفت: رئیس‌جمهور شهید دایره خدمت وسیعی در ایران اسلامی داشت و همین امر موجب شده تا کار رئیس‌جمهور بعدی و مردم به لحاظ انتخاب فردی که تداوم‌بخش این مسیر باشد، سخت‌تر شود.

شریعتمداری ادامه داد: تحقق عملیات وعده صادق، مصداق عینی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، این عملیات بیش از همه به دنیا نشان داد که رژیم جعلی و غاصب اسرائیل چقدر پوچ و توخالی است.

این فعال بین المللی با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی برگرفته از خون شهدایی چون سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی است، تصریح کرد: شهید جمهور از جنس مردم بود و در حین خدمت به همین مردم به شهادت رسید،.

به گفته شریعتمداری، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان با بیان اینکه هیچ خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد، دلگرمی و آرامش را به مردم هدیه دادند.

وی اضافه کرد: اقداماتی که رئیس‌جمهور شهید انجام داد موجب شد وی و این نوع خدمت در ایران اسلامی به یک نماد تبدیل شده و در انتخاب رئیس‌جمهور بعدی توجهی ویژه به آن شود.

این فعال بین المللی تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید همواره تلاش کرد تا گره از مشکلات مردم باز کند که در این خصوص اهتمام ویژه به اشتغال جوانان و احیای واحدهای تعطیل داشت.

کد خبر 1765773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha