مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در بیش از ۲۰۰ نقطه‌ استان کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در بیش از ۲۰۰ نقطه از استان، برنامه‌های محوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، سه‌شنبه(۸ خرداد) در نشست خبری اعلام برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان شهیدش گفت: آیت‌الله رئیسی تراز خدمتگزاری به مردم و حکومت را بالا برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: ایشان طی سه سال چنان کار کرد که نشان داد  می‌شود در سطح وسیعی خدمت خالصانه و بدون منت به مردم انجام داد و ثابت کرد با اتکا به خود و جوانان و مردم و داشته‌ها می‌توان کار و پیشرفت کرد بدون اینکه به بیگانگان امتیاز بدهیم.
این مسئول خستگی‌ناپذیری و اقتدار شهید جمهور در مذاکرات برای پیشبرد نظام را هم مورد توجه قرار داد و با افزودن این نکته که ایشان دولت جهادی شهیدان باهنر و رجایی را زنده کرد؛ تاکید کرد: باید قدردان زحمات و خدمات این شخصیت انقلابی و مردمی بوده و آن را خوب معرفی کرده و دولتمردان و مسئولان ما در خدمت به مردم، ایشان را الگوی خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: مردم در هشت تیر به کسی رای بدهند که در خط ایشان بوده و با فکر و دیدگاه ایشان سکان مملکت را به دست بگیرد تا خللی در راه شهید جمهور بوجود نیاید.
انجم‌شعاع سپس با تسلیت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل اظهار کرد: امام دارای ابعاد مختلف شخصیتی و جامع صفات بودند که  بزرگترین انقلاب را رقم زدند و از مردم ایران یک امت واحده ساختند و امروز نتیجه حرکت امام را در دانشگاه‌های اروپا می‌بینیم.
وی با بیان اینکه پس از امام راحل، مقام معظم رهبری با همان شجاعت و صلابت و درایت انقلاب را پیش می‌برند؛ به سالگرد ۱۵ خرداد که منشا پیدایش انقلاب اسلامی و از مناسبت‌های مهم است نیز اشاره کرد و گفت: مراسم بزرگداشت امام راحل در بیش از ۲۰۰ نقطه از استان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه این برنامه‌ها از ۹ خرداد با برگزاری ویژه برنامه بانوان در ستاد عتبات عالیات استان آغاز می‌شود؛ مهمترین این برنامه‌ها را فهرست کرد و گفت: مراسم محوری بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام ساعت ۲۰ روز سیزدهم خردادماه در مسجد امام برگزار می‌شود.

وی همچنین از اعزام بیش از سه هزار نفر از مردم استان به مرقد امام راحل در ایام سالگرد ارتحال ایشان خبر داد.

کد خبر 1765796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha