شهید رئیسی الگوی کامل کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام دیلم گفت: آیت الله رئیسی الگوی کامل کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود که کارنامه درخشانی از اخلاص و مردم داری از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در مراسم یادبود شهدای خدمت در حوزه علمیه اسلامیه میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا گفت: آیت الله رئیسی الگوی کامل کارگزار تراز انقلاب اسلامی بود که کارنامه درخشانی از اخلاص و مردم داری از خود به یادگار گذاشت.

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: سختکوشی، مسئولیت پذیری، گره گشایی، پیگیری تا حصول نتیجه، اعتقاد به مردم از دیگر ویژگی های شاخص آیت الله رئیسی بود.

وی با بیان اینکه، بعد از حکومت نورانی و ارزشمند پیامبر(ص) همه مسلمانان در پی تشکیل یک حکومت الهی بودند، گفت: دولت کریمه ای که در راستای حکومت پیامبر (ص) و در راستای عزت مسلمین و ذلت نفاق و مخالفان قرآن و پیامبر (ص) باشد.

حجت الاسلام دیلم گفت: ویژگی هایی برای این دولت کریمه در نظر گرفتند که همه ما اعتقاد داریم حکومت امام زمان(عج) که هم نام پیامبر (ص) براساس فرامین الهی و سنت پیامبر (ص) می باشد، خواهد آمد.

وی اظهار کرد: توحید و وحدت جهانی، تکامل نیروهای عقل و اندیشه، عدالت، امنیت، برادری، تکلیف محوری، شفافیت، مشارکت جویی، پاسخگویی، دوری از تکبر و خود برتربینی، ریشه کن کردن فقر و در پایان حکومت بر قلوب مردم از ویژگی های ارزشمند دولت کریمه است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: اعتقاد داریم هر دولت و حکومتی که این ویژگی های مثبت را داشته باشد مورد احترام و تکریم است و این حکومت پیش فرض آن داشتن کارگزاران جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام دیلم افزود: رمز موفقیت و برقراری این حکومت ها داشتن کارگزار در تراز اسلام و در تراز حکومت اسلامی است. در انقلاب اسلامی با زعامت امام راحل و در دولت آیت الله رئیسی جمعی از شاخصه های مثبت به عنوان کارگزار جامعه اسلامی در وجود شهید آیت رئیسی وجود داشت و وی در زمره کارگزاران تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: امروز هیچ کس اخلاص، مردم داری، کار شبانه روزی و جهادی آیت الله رئیسی را نقد نمی کند و رمز ماندگاری و محبوبیت آیت الله رئیسی در آیین تشییع وی قابل مشاهده بود.

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: آیت الله رئیسی در باب حکومت اسلامی، مصداق کامل ولایت مدرای و حمایت بی چون و چرا از ولایت فقیه بود. امروز در حالی که در خاورمیانه و کشورهای اطراف پرتلاطم و جنگ و خونریزی وجود دارد ما در حاشیه امن هستیم، بخاطر دیده بان و سکاندار انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی دغدغه عالمانه ای در وحدت بین مسلمین و تشکیل تمدن نوین اسلامی داشت، افزود: آیت الله رئیسی مدافع جبهه مقاومت بود و در اغلب سخنرانی ها و صحبت هایش به شناخت حربه های دشمن و به وحدت و دوری از اختلافات تاکید داشت.

وی بیان کرد: خدا، ولایت فقیه و مردم، سه کلمه پرتکرار در کلام و گفتار آیت الله رئیسی بود و اعتقاد و معنویت را به جامعه برگرداند و به عنوان یک عالم و روحانی در راس امور مملکت در قلوب مردم باقی ماند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیشرو گفت: با حضور پرشور، افرادی را انتخاب کنیم که گفتمان شهید آیت الله رئیسی را ادامه بدهند.

کد خبر 1765850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha