کسب رتبه نخست ستاد اربعین گلستان در سطح کشور

مهاجر از کسب رتبه نخست ستاد اربعین گلستان در سطح کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه ستاد اربعین استان از کسب رتبه نخست ستاد اربعین استان در سطح کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهارداشت: کسب رتبه نخست در سطح کشور مرهون تلاش‌های دل‌سوزانه و بی‌شائبه همه دست‌اندرکاران، به‌ویژه مردم مومن و متدین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: فضای همدلی و اتحادی که توسط استاندار در استان شکل گرفته است در همه امور باید جاری و ساری باشد.

وی ادامه داد: با روحیه جهادی و انقلابی که از سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی فرا گرفته‌ایم، با سوگ بزرگی که در دل داریم، پرتلاش و شبانه‌روزی وظایف بر دوش را تا آخرین لحظه انجام می‌دهیم.

مهاجر تاکید کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری و برپایی مراسمات و مواکبی که با عنوان دلدادگان حسینی در شهرها برگزار می‌شود و هم‌چنین ساماندهی مواکب و اعزام کاروان‌های اربعین از وظایف ستاد اربعین است.

وی گفت: شایسته نیست مشکلات و مسائلی که در گذشته با آن مواجه بودیم مانند ازدحام مردم برای دریافت گذرنامه دوباره شاهد باشیم، اگر رتبه نخست کشوری را کسب کرده‌ایم باید در همه حوزه‌ها سرآمد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: کمیته حمل و نقل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تدبیر کند که اعزام کاروان‌های اربعین، اختلالی در امور جاری و عادی مردم ایجاد نکند، اگر این‌گونه شود دچار خسران شده‌ایم.

وی گفت: از طرف دولت و از طرف خود آقا اباعبدالله الحسین قابل پذیرش نیست که امورات جاری مردم به نام اربعین مختل شود، اولویت امور جاری مردم و سپس برگزاری اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن است.

کد خبر 1765859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha