دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان راه‌اندازی شد

احمدی گفت: به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و در راستای تقویت اقتصاد فرهنگ دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان راه‌اندازی شد.

سامان احمدی مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کردستان و دستیار مدیرکل در امر مردمی سازی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی شعار سال و مصوبه جلسه ۲۴۶ شورای سیاستگذاری فرهنگی بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با عنوان «سند توسعه صادرات محصولات و خدمات فرهنگی» و مصوبه جلسه ۱۴۶ شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با عنوان «سند برنامه تحول سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» (به ویژه رویکرد افزایش سهم ایران در بازار صنایع فرهنگی و رویکرد بازآرایی کنشگران فرهنگی بین المللی)، «موافقت‌نامه اجرایی راه اندازی و حمایت از فعالیت اتاق ارتباطات و صادرات فرهنگی استان کردستان» منعقد شد.

وی افزود: این موافقتنامه از سوی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و استاندار کردستان در هشتم خردادماه سال جاری منعقد شد.

احمدی بیان کرد: این رخداد اولین اقدام عملیاتی استان کردستان در راستای تحقق شعار سال است که به همت جهادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به عنوان هدیه ماندگار دولت ایران قوی به مردم سرزمین هنر و فرهنگ اهدا شد.

کد خبر 1765883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha