ارسال بیش از ۲۳۰ مقاله به همایش «خانواده مقاوم»

دبیر اجرایی همایش بین المللی «خانواده مقاوم؛ چالش های اخلاقی در جهان متحول» از ارسال بیش از ۲۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، زهرا شریف امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «خانواده مقاوم؛ چالش های اخلاقی در جهان متحول» گفت: این همایش به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش «خانواده مقاوم؛ چالش های اخلاقی در جهان متحول» ادامه داد: پژوهشکده زن و خانواده از مجموعه های اقماری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است که به صورت هیئت امنایی فعالیت می‌کند و دارای گروه های علمی متعدد با ۱۷ عضو هیئت علمی است و در رشته هایی مانند روان شناس، علوم اجتماعی مبانی نظریه جنسیت، فقه و حقوق وغیره بحث های پژوهشی را دنبال می کند.

وی با اشاره به تعداد مقالات دریافتی تصریح کرد: ۲۶ مقاله از اعضای هیأت علمی، ۱۳۰ مقاله از طریق بارگزاری در سایت، ۴۹ مقاله قراردادی، ۳۰ مقاله بین المللی به زبان عربی انگلیسی و برخی کشورهای فارسی زبان دریافت شده است که آثار دریافتی به صورت دو مجلد در روز همایش رونمایی می‌شود.

شریف با اشاره به همکاری نهادهای دانشگاهی، حوزوی و حکمرانی در برگزاری این همایش، گفت: ۵۰ پیش نشست و ۱۵ رویداد بین المللی در راستای این همایش برگزار شده است، در بخش بین الملل نیز یک پیش نشست حضوری در لبنان و یک پیش نشست مشترک با روسیه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با اندیشمندان و کنش گران کشورهای مختلفی مانند لبنان، عمان، قطر، کانادا، آمریکا، آلمان و ... ارتباط برقرار شد و از اساتید دانشگاه بوستن ویدیویی تولید شد تا در روز همایش به صورت آنلاین اکران شود اما از سوی آن دانشگاه به اساتید هشدار داده شد که ارتباطی با ایران نداشته باشند.

دبیر همایش «خانواده مقاوم؛ چالش های اخلاقی در جهان متحول» ادامه داد: در حوزه بین الملل خانواده گرایان دغدغه مند فراوانی وجود دارند اما درصد محدودی که متمایل به بحث های ضد خانواده هستند آنقدر بزرگنمایی می‌ شوند که خانواده گرایان دیده نمی شوند.

لازم به ذکر است همایش «خانواده مقاوم؛ چالش های اخلاقی در جهان متحول» پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه جاری در سالن آیت الله شرعی(ره) مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.  

کد خبر 1765889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha