رئیس‌جمهور شهید از هر گشایشی در حوزه فرهنگ و هنر استقبال می‌کرد

اسماعیلی با اشاره به سیره حمایتگرانه رئیس جمهور شهید از اهالی فرهنگ و هنر، گفت: رئیس‌جمهور شهید دلسوزترین فرد به حوزه فرهنگ و هنر بود و همیشه از هر گشایشی از هر انفتاحی در این حوزه استقبال می‌کرد.

«محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان درباره دستاوردهای دولت آیت الله رییسی در حوزه فرهنگ و هنر گفت: رییس جمهور شهید دلسوزترین فرد به حوزه فرهنگ و هنر بود. همیشه از هر گشایشی از هر انفتاحی در این حوزه استقبال می کرد و از هر محدودیتی اظهار ناراحتی داشت و دلشان با هنرمندان بود.

وی با اشاره به سیره حمایتگرانه رئیس جمهور شهید از اهالی فرهنگ و هنر اظهار کرد: هنرمندی به ایشان نامه ای نمی نوشت مگر اینکه خودشان شخصا پاسخ بدهند و شخصا تماس بگیرند؛ اهالی فرهنگ و هنر شخصیت و پشتیبان بسیار خوبی را از دست دادند. امیدوارم که خداوند این خسران را جبران کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مهمترین دستاورد دولت آیت الله رییسی در حوزه فرهنگ و هنر دینی و انقلابی توضیح داد: اوج برنامه های فرهنگی و هنری دولت در سال گذشته در جشنواره های فیلم فجر بود؛ در این جشنواره ۲۵ فیلم در حوزه های مرتبط با ارزش های دفاع مقدس، مفاخر ملی، شهدا در جشنواره به نمایش درآمد. توجه به فرهنگ و هنر دینی و انقلابی رویکرد مهمی بود که همیشه مورد تاکید ویژه رییس جمهور قرار داشت.

کد خبر 1765901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha