بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت کشور در اصفهان افتتاح می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان از افتتاح بزرگ‌ترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت کشور در روز ۱۰ خردادماه در اصفهان خبر داد.

مرضیه اربابان،  رئیس اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اعلام این خبر گفت: بزرگترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت کشور به همت شهرداری اصفهان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این کتابخانه تخصصی، شامل ۲۴ هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است که تاکنون توسط شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تهیه و چاپ شده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه کتاب‌های موجود در این کتابخانه در همه زمینه‌های مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: آثاری که در این کتابخانه موجود هستند، در حوزه‌های علمی مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت، ‌داستان و روایت و مباحث تخصصی است.

وی ادامه داد: عموم علاقه‌مندان مطالعه کتاب در حوزه ایثار و شهادت می‌توانند با عضویت رایگان در این کتابخانه نسبت به امانت کتاب‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

اربابان با بیان اینکه این کتابخانه در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه علامه امینی برپا شده است، اظهار کرد: آئین افتتاحیه این کتابخانه عصر روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه از ساعت ۱۷ در این کتابخانه برگزار می‌شود.

کد خبر 1766025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha