لزوم ورود بنیاد علوی به حوزه تقویت معنوی مساجد خراسان جنوبی

عباس زاده گفت: بنیاد علوی در راستای تقویت معنوی مساجد و حوزه قرآن به خراسان جنوبی کمک کند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی علیرضا عباس زاده امروز سه شنبه در دیدار با مسئولان بنیاد علوی اظهار داشت: بنیاد علوی کمک‌های خوبی به ویژه در راستای محرومیت زدایی از استان خراسان جنوبی داشته است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این بنیاد برای توانمندسازی روستاییان از محل تسهیلات در اختیار برنامه هایی داشته و دارند، افزود: برخی از شهرستان های استان مورد هدف بنیادعلوی هستند که تجربه نسبتا موفق در شهرستان درمیان از جمله این شهرستان ها است. 

وی افزود: بعد از اتمام ماموریت بنیاد علوی در شهرستان درمیان و اجرای پروژه های محرومیت زدایی در آن، شهرستان زیرکوه به عنوان شهرستان مورد هدف بنیاد علوی تعیین شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تغییر و تحولات مدیریت در بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان، گفت: بر اساس این تغییرات، برای انجام ماموریت های جدید بنیاد علوی در استان بحث و تبادل نظر شد تا توافقات قبلی در دستور کار قرار بگیرد. 

عباس زاده افزود: در این جلسه مقرر شد تا بنیاد علوی برای اجرای تعهدات جدید به ویژه در شهرستان زیرکوه تمهیداتی بیاندیشد.

وی با بیان اینکه همکاری بنیاد علوی با دولت در گره گشایی از مشکلات مردم بیشتر شده است، گفت: امسال بیشتر بودجه بنیاد علوی پر حوزه اقتصادی است تا عمرانی. 

وی خواستار ورود بنیاد علوی به حوزه زیرساخت های عمرانی استان خراسان جنوبی شد و گفت: بنیاد علوی باید برای استان کم برخوردار خراسان جنوبی بسته حمایتی متفاوتی نسبت به سایر استان های برخوردار داشته باشد.

عباس زاده گفت: بنیاد علوی در راستای تقویت معنوی مساجد و حوزه قرآن به خراسان جنوبی کمک کند. 

مدرسه شوکتیه استان خراسان جنوبی قصد دارد در تابستان امسال ۱۵۰ حافظ قرآنی را تربیت کند، لذا بنیاد علوی می تواند در این زمینه کمک کند.

کد خبر 1765904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha