شهدا متعلق به جهان اسلام و جبهه مقاومت هستند

حجت الاسلام نکونام گفت: این شهدا به یک شهر و استان تعلق ندارند بلکه متعلق به جهان اسلام و جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در آیین یادبود شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری که در روستای «یانچشمه» زادگاه شهید «محسن دریانوش» برگزار شد، اظهارداشت: این شهدا به یک شهر و استان تعلق ندارند بلکه متعلق به جهان اسلام و جبهه مقاومت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: این شهیدان افرادی هستند که با خون خود جانی تازه بر کالبد انقلاب دمیدند و انقلاب را زنده کردند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهدای ابتدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی با فدای جان خود، پیکره انقلاب را تقویت کردند تا به مقصد برسد.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام‌بخش ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است گفت: اینکه انقلاب اسلامی در دنیا مطرح شده و در چشم‌ها جلوه کرده است به برکت خون شهداست و خداوند این برکت را به کسانی می‌دهد که به معنای واقعی برای خدا حرکت کرده، در انقلاب نقش آفریده و سختی‌ها را متحمل شده باشند.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی انواع سختی‌ها و کینه‌ورزی‌های درون و برون را تحمل کرد اما نترسید و به راه راستین ادامه داد تا در این مسیر رستگار شد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی با خودباوری تمام راه را ادامه داد و از رهبر معظم انقلاب درس استقامت و ایستادگی می‌گرفت اما برخی از روی غفلت و حسد کارهای مبنایی و اساسی این شهید را درک نکردند.

کد خبر 1765916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha