لرستان میزبان همایش علمی و نخبگانی امربه معروف و نهی‌از منکر است

بهروج از برگزاری همایش علمی و نخبگانی امربه معروف و نهی‌از منکر منطقه غرب کشور در ماه جاری به میزبانی لرستان خبر داد و گفت: این همایش علمی با حضور استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی لرستان تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شود.

ابراهیم بهروج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری همایش علمی و نخبگان منطقه غرب کشور در لرستان اظهارداشت: این همایش علمی با حضور استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی لرستان در سالن آمفی تاتر دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود.

معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان در این همایش تا ۳۱ اردیبهشت بوده و تمدید ۳ روزه تا ۳ خرداد اعلام شده بود، افزود: جمع بندی این آثار در اختیار داوران همایش جهت داوری قرار گرفته است.

وی با قدردانی از زحمات دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در راستای برگزاری این همایش عنوان کرد: امیدواریم به زودی داوری و اسامی نفرات برتر در اختیار دبیرخانه جهت تجلیل در روز همایش شود.

بهروج گفت: خوشبختانه در استان لرستان همبستگی ادارات دستگاه های حاکمیتی، بانک ها بخصوص دانشگاه ها و مراکز آموزش برای برگزاری باشکوه همایش  قابل تقدیر است.

معاون علمی و فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان برگزاری همایش علمی غرب کشور را ماحصل برگزاری نشست های علمی  وکرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عنوان کرد و اظهار داشت: شورا های امر به معروف و هسته های پژوهش در دانشگاه های استان برای احیا و تقویت امر به معروف و نهی از منکر به صورت جدی فعال شده و امیدواریم همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همانند سال گذشته در برگزاری نشست ها وکرسی های آزاد اندیشی تقویت شود.

وی داشتن رتبه علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف لرستان در سال ۱۴۰۲ و سال‌های قبل را مرهون زحمات همه همکاران ستاد، شورا های امر به معروف و نهی از منکر  دانشگاه های استان، اساتید دانشگاه های، اساتید حوزه های علمیه لرستان، اعضا کمیته علمی معاونت علمی لرستان عنوان کرد.

کد خبر 1765922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha