تقویت مشارکت مردم در انتخابات محور برنامه های غدیری باشد

حجت الاسلام ابراهیمی گفت:با توجه به اینکه عید غدیر امسال در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اربعین شهدای خدمت برگزار می شود، وظیفه‌ها در این خصوص سنگین‌تر است و باید ضمن رعایت ملاحظات انتخاباتی و شئونات اربعین شهدا، مراقبت کرد تا وجهه ولایی و معنوی برنامه های غدیر حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی- دبیر بنیاد بین المللی غدیر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت با اشاره به پیشینه دینی و ولایی مردم دیار علویان اظهار کرد: شکر نعمت ولایت را باید به جا آوریم.  
وی به اهمیت تبلیغ غدیر در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: برنامه های این دهه با محوریت تقویت مشارکت در انتخابات برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: با توجه به اینکه عید غدیر امسال در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اربعین شهدای خدمت برگزار می شود، وظیفه‌ها در این خصوص سنگین‌تر است و باید ضمن رعایت ملاحظات انتخاباتی و شئونات اربعین شهدا، مراقبت کرد تا وجهه ولایی و معنوی برنامه های غدیر حفظ شود و با مسائل سیاسی به معنای تبلیغات انتخاباتی فردی یا جناحی آمیخته نشود.  
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه برنامه های غدیر به دو شیوه سنتی و فناورانه اجرایی می شود، گفت: اگر مسئولین فعالیت نداشته باشند مردم خودجوش ولایت مدار هستند و برای غدیر سنگ تمام می گذارند اما باید برای بلند مدت دستگاه ها جهت تسهیل فعالیت در حوزه ترویج غدیر ورود کنند.  
وی از برپایی ایستگاه صلواتی در بازار همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد و خاطرنشان شد: اصناف و نانوایی ها نیز برای تخفیف در این دهه برنامه داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی از بازسازی واقعه غدیر با همکاری سپاه کربلا خبر داد و گفت: خطبه خوانی غدیر را در جمع سادات استان خواهیم داشت.
وی به اهمیت فضاسازی با محوریت دهه ولایت و امامت اشاره و خطاب به استاندار مازندارن تاکید کرد: نامگذاری پروژه های عمرانی استان به نام غدیر نیز مورد انتظار است.
حجت الاسلام ابراهیمی خواستار راه اندازی پویش غدیر در منازل شد و گفت: خیرین که به نیت امام علی علیه السلام و عید غدیر کار خیری انجام دادند نیز تجلیل می شوند.
وی خواستار برگزاری جشنواره شعر بومی با موضوع غدیر شد و افزود: جشنواره نواحی نیز در شرق مازندران برگزار می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی از توزیع عکس نوشت های غدیری بین ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد  و گفت: فراخوان  اجلاسیه غدیر نیز در دهه ولایت و امامت با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی مازندران رونمایی می شود.  

کد خبر 1765992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha