ثبت نام «مهدالرضا(ع)»  از ۱۰ تیرماه در مشهد آغاز می‌شود

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام بیست وهشتمین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی «مهدالرضا(ع)» در مشهد مقدس از ۱۰ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان با اعلام این خبر گفت: متولدین نیمه دوم ۱۳۹۷ تا پایان نیمه اول ۱۳۹۸ می‌توانند از یکشنبه ۱۰ تیرماه تا دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ در سایت مرکز قرآن کریم به آدرس Markazquran.razavi.ir ثبت نام کنند که لیست شعب مهدالرضا(علیه السلام) روز دوشنبه چهارم تیرماه بارگزاری می‌شود.

وی یادآور شد: در کلاس‌های آموزشی مهد الرضا(علیه السلام)، نوآموزان با کتاب‌های «گل‌های مهدالرضا(علیه السلام) یک و دو، «قرآن چه دوست خوبیه»، «چه حرف‌های قشنگی»، «امروزچه روزیه؟»، «۱۴معصوم نورانی علیهم السلام» و «چه قدرخوبه بدانم» با روخوانی قرآن کریم، آیات و روایات موضوعی، مناسبت‌های ملی ومذهبی، سیره معصومین(ع) و مفاهیم پیش ازدبستان درقالب شعر، قصه، نقاشی، رنگ آمیزی و... آشنا می‌شوند.

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به سابقه بیش از بیست وپنج سال فعالیت دوره‌های آموزشی مهد الرضا(علیه السلام) در سراسر کشور و استقبال خوب مخاطبان اظهار کرد: طرح مهدالرضا(علیه السلام) با هدف ترویج و گسترش معارف والای قرآنی در بین کودکان از سال ۱۳۷۷ در حال برگزاری است. در ابتدا معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی مسئولیت اجرای آن را بر عهده داشت که از سال ۱۳۹۶ با تاسیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، این مرکز اجرای آن را به صورت گسترده انجام می‌دهد.  

گفتنی است، در سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ دوره‌های آموزشی مهدالرضاعلیه السلام در ۵۵۸ شعبه و مرکز قرآنی در۲۳۲ شهر و روستاهای سراسر کشور برگزار شد. ۲۵ هزار قرآن‌آموز در سراسر کشور در قالب برگزاری بیش از یک هزار و ۳۸۷ کلاس آموزشی از آموزش‌های این طرح قرآنی بهره‌مند شدند.

پایان پیام/

کد خبر 1766014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha