مراسم گرامیداشت شهید جمهور در منطقه طرق

مراسم گرامیداشت شهید جمهور و همراهان شهیدش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد در منطقه طرق مشهد برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم گرامیداشت شهید جمهور و همراهان شهیدش که در سالن شهیدان رضاییان منطقه طرق مشهد گفت: شهادت، یک پاداش است که خدا به شاگردان ممتاز می‌دهد و چون دوست دارد آنها را نشان دهد از آنها با مدال شهادت رونمایی می‌کند.

 وی افزود: برخوردهای آیت الله رئیسی گرم و صمیمانه بود. بیقرار مردم بود و بیش از اینکه دلش بخواهد با مسئولان و پشت درهای بسته جلسه بگذارد دلش می‌خواست در میدان باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: خدا در همه گروه‌ها و اصناف افرادی را قرار می‌دهد که حجت دیگران باشند. شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر را هم بین دولتمرادن گذاشته بود تا معیار باشند. آیت الله رئیسی نیز به عنوان یک نماد دولتمرد مردمی، خاص، صادق، اهل ذکر و ولایتمدار و متعبد در مقابل خدا و امر ولی معیار شد و پاداش خود را دریافت کرد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: با تمام فشارها، در دولت وی اتفاقات بزرگی در حوزه سیاست خارجی افتاد. ما تحریم بودیم و وی توانست در حوزه ارز کارهای بزرگی انجام دهد.

در این مراسم بیش از ۲ هزار نفر از ساکنان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد حضور داشتند.

کد خبر 1766021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha