اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

امروز همزمان با آغاز اجرای عملیات افتتاح دهکده مدرن ورزشی مشهد، طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی نیز شروع و ۲۰ بسته تجهیزات ورزشی برای مساجد سطح منطقه ۱۲ ارسال و در اختیارشان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، ایمان فرهمندی، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی مشهد که صبح چهارشنبه(۹خرداد) برگزار شد اظهار کرد: امروز همزمان با آغاز مراسم دهکده مدرن ورزشی؛ در طرح تجهیز مساجد نیز ۲۰ بسته تجهیزات ورزشی برای مساجد سطح منطقه ۱۲ ارسال و در اختیارشان قرار گرفت.

نائب رئیس شورای شهر مشهد خاطر نشان کرد: در دوره ششم ورزش محلات و مساجد به عنوان پایگاه هایی که نشاط، شادابی و سلامت جوانان شهر را تامین می کنند نیز مورد توجه قرار گرفته اند، امیدواریم مجموعه اقداماتی که در این حوزه در حال انجام است باعث نشاط و شادی روز افزون در بین جوانان شهرمان باشد.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

وی با بیان اینکه چهار مسجد نیز در قالب مجموعه ورزشی به صورت کامل تجهیز شده است، ادامه داد: تلاش کردیم امروز در کنار فاز یک، فاز دوم کمپ ورزشی را نیز کلنگ زنی کنیم. فاز اول در پایان دوره ششم به بهره برداری خواهد رسید و فاز سوم نیز امسال به مرحله کلنگ زنی می‌رسد.

 این عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره ششم توجه به مباحث ورزش و جوانان است.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

وی افزود: ایجاد کمیسیون ورزش و جوانان در شورای اسلامی شهر یکی از مصادیق رویکرد دوره ششم به حوزه ورزش و جوانان است.

نائب رئیس شورا تصریح کرد: از دیگر اتفاقات خوبی که در این دوره در حوزه ورزشی رقم خورد، بهره برداری از استخر شهید قربانی در حاشیه شهر مشهد بود.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

فرهمندی عنوان‌کرد: امروز هم مراسم رسمی عملیات اجرایی بزرگترین کمپ ورزشی شرق کشور در منطقه الهیه که نوید از ایجاد یک ظرفیت بسیار خوب در حوزه ورزش قهرمانی است، انجام پذیرفت.

 عملیات اجرایی ساخت دهکده مدرن ورزشی در غرب مشهد آغاز شد

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: بزرگترین خدمت مدیریت شهری، شورای شهر و مدیریت استان در حوزه ورزش قهرمانی، ایجاد زیرساختهای اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان پروری است.

وی افزود: مدیریت شهری در دوره ششم کار ویژه ای انجام داده و نگاه ویژه به زیرساختهای ورزشی داشته است به طوری که عملیات اجرایی ساخت این دهکده ورزشی به صورت غیررسمی از اسفندماه پارسال آغاز شد و ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

وی ادامه داد: در بخش نخست این مجموعه، هفت زمین ورزشی روباز شامل یک عدد زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال، یک عدد زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد، ۲ زمین تنیس خاکی، یک عدد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، یک عدد رینگ دو و میدانی و یک عدد زمین ساحلی برای انواع رشته‌های ساحلی پیش‌بینی‌شده است.

شهردار مشهد گفت: همچنین در بخش دوم طرح مجموعه ورزش‌های آبی در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای بیش از سه هزار متر مربع برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی ساخته خواهد شد.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

قلندر افزود: بخش سوم این دهکده ورزشی هم شامل مجموعه اقامتی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۹۰ مترمربع در چهار طبقه است.

وی اضافه کرد: تمام امکانات ورزشی این مجموعه براساس نظر فدراسیون های ورزشی و ملی و بین المللی ساخته شده است.

اجرای طرح تجهیز مساجد مشهد به وسایل ورزشی

شهردار مشهد گفت: همچنین امروز بوستان "رحمانیه" و ۴۳ طرح دیگر در حوزه های مختلف فنی و ترافیکی و زودبازده در غرب مشهد بهره برداری می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1766050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha