رسانه‌های خراسان جنوبی در مسیر انقلاب و اسلام قلم می زنند

طالبی با اشاره به نقش موثر رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح تأکید کرد: رسانه‌های خراسان جنوبی، رسانه‌های صادقی هستند که در مسیر انقلاب و اسلام بدون توقع قدم برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز (۱۰ خرداد) در اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در استان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: این اتفاق ضایعه بزرگ و غم‌باری برای جامعه ما بود ولی باید راضی به رضای خداوند باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت حق خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی بود، افزود: مردم خراسان جنوبی تشییع باشکوهی از پیکر رئیس جمهور شهید و همراهاهنش به عمل آوردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: زندگی بشر در جامه با ارتباط تعریف می‌شود یعنی اگر چنانچه ارتباطی وجود نداشته باشد زندگی اجتماعی معنایی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوامع بر اثر ارتباطات ساخته و شکل می‌گیرد از خانواده تا اجتماعات بزرگ و کشورها همه آنها با ارتباطات معنا پیدا می‌کنند، افزود: عصر کنونی هم به صورت ویژه عصر ارتباطات است و اگر در گوشه‌ای از دنیا اتفاقی صورت گیرد، هر چند تلاش کنند که اتفاق در خفقان بوده و خبری از آن درز نکند باز هم خبر آن به صورت دیداری، شنیداری و تصویری به دنیا مخابره می شود.

طالبی افزود: در چنین عصری محور اصلی ارتباطات، را رسانه است که می‌تواند نقش مثبت یا منفی ایفا کند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و با هدایت‌های امامین انقلاب به این سطح رسیده، تصریح کرد: امام (ره) از همان ابتدای پیروزی تأکید داشتند که انقلاب باید به دنیا مخابره و صادر شود و نتایج آن را در آینده خواهیم دید ولی در آن زمان شاید برای خیلی‌ها این مطلب قابل درک و هضم نبود.

وی تأکید کرد: اما اکنون شاهد نتایج صدور انقلاب در جهان هستیم و آزادیخواهان در پشتیبانی و دفاع از مظلومان دنیا به پا خواستند.

طالبی به تظاهرات مردم در قلب اروپا برای دفاع از مظلومین غزه و فلسطین و گروه‌های پشتیبان از اسلام و انقلاب اسلامی در ایران و همچنین آزادیخواهانی که اسلام‌شناسی را ترویج می‌کنند اشاره کرد و ادامه داد: بخش عمده‌ای از صدور انقلاب  در اقصی نقاط دنیا را رسانه‌های متعهد به نظام و انقلاب رقم زده‌اند و بی‌شک رسانه نقش بدیلی در صدور انقلاب داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: هر چند برخی رسانه‌ها در انعکاس وقایع از جمله تشییع باشکوه شهدای خدمت شیطنت‌هایی دارند ولی مردم وقتی اخبار مختلف را در کنار هم گذاشته و مقایسه می‌کنند در نهایت به نتیجه واقعی می‌رسند اما رسانه‌ای که واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد موجب سلب اعتماد جامعه می‌شود.

وی در ادامه گفت: اگر رسانه صادقانه کار را پیش ببرد از آنجایی که مردم نیز واقعیت‌ها را می‌بینند اعتبار رسانه حقیقت‌گو افزایش پیدا می‌کند.

طالبی با اشاره به نقش موثر رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و معرفی و انتخاب گزینه اصلح تأکید کرد: رسانه‌های خراسان جنوبی، رسانه‌های صادقی هستند و در مسیر انقلاب و اسلام بدون توقع قدم برمی‌دارند که جای قدردانی دارد.

کد خبر 1766067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha