شهید امیرعبداللهیان تجلّی دیپلمات تراز انقلاب اسلامی است

شیرین زاد با اشاره به اهمیت ماندگاری تلاش و خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان با برخورداری از روحیه ایثار و شهادت همچنین تظلم خواهی برای کودکان بی دفاع غزه و فلسطین نمونه شاخص دیپلمات تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علی‌شیرین‌زاد به مناسبت هفتمین روز شهادت شهیدحسین امیرعبداللهیان، مرد میدان دیپلماسی با تقدیر از تلاش ها و رشادت آفرینی این شهید والامقام و دیگر شهدای خدمت گفت: تلاش و خدمت در نظام جمهوری اسلامی برای شهدای خدمت تا همیشه ماندگار است. 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی در جریان این دیدار به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سجایای اخلاقی و روحیه ایثار و تلاش شهید امیرعبدالهیان همواره در اذهان عمومی مردم باقی است چرا که کار را برای رضای خداوند و در راه آرمان های انقلاب انجام می داد. 

وی روحیه و منش شهید امیرعبداللهیان را مبتنی بر مکتب سید و سالارشهیدان کربلا خواند و تصریح کرد: اقدامات شجاعانه و هوشمندانه این شهید والامقام در دفاع از مردم مظلوم غزه در نسل کشی صهیونیست‌های جنایتکار همواره جاودانه است. 

شیرین زاد با اشاره به عملکرد جهادی و روحیه تظلم خواهی این شهید والامقام عنوان کرد: شهید امیرعبداللهیان با روحیه جهادی و تظلم خواهی نمونه یک دیپلمات تراز انقلاب اسلامی است. 

وی ضمن عرض تسلیت شهادت آن دیپلمات فقید، برای خانواده‌ی شهید بزرگوار از خداوند طلب صبر کرد. در این دیدار علی‌شیرین‌زاد با برشمردن سجایای اخلاقی و توفیقات شهید امیرعبدالهیان در سنگر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی وی را سرباز خط مقدم ولایت و خادم جهادی عرصه سیاست خارجی توصیف کرد و یاد خاطره ایشان را گرامی داشت. 

کد خبر 1766106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha