کادرسازی، محور طرح ملی «مسجد کانون نشاط»

حجت‌الاسلام حجت‌پناه گفت: در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در نظر است علاوه بر ایجاد جاذبه برای حضور مستمر نوجوانان و جوانان در مساجد، برای کادرسازی و ایجاد تشکیلات منسجم فرهنگی برنامه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در نظر است علاوه بر ایجاد جاذبه برای حضور مستمر نوجوانان و جوانان در مساجد، برای کادرسازی و ایجاد تشکیلات منسجم فرهنگی برنامه‌ریزی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شناسایی، تایید و معرفی مدیران جدید تماما از سوی ائمه جمعه و جماعات مساجد انجام می‌شود و در نظر است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌عنوان بازوهای فرهنگی ائمه جماعات و یگان‌های عملیاتی ائمه جمعه در عرصه فرهنگ و هنر ایفای نقش داشته باشند

حجت‌الاسلام حجت‌پناه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران جدید پیشنهادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در رده سنی ۱۸ تا ۲۲ سال باهدف هویت‌بخشی به جوانان، تزریق خون تازه در رگ مساجد و تربیت کادر متعهد و متخصص برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.

وی در پایان افزود: آیین تکریم و معارفه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مصلی های نمازجمعه با حضور ائمه جمعه و جماعات برگزار و گزارش فعالیت‌های مدیران کانون‌ها به‌صورت شش‌ماهه ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام حجت‌پناه گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت بی‌بدیل ائمه جمعه به‌عنوان روسای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها در پیشبرد اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری جلسات همفکری و هماهنگی طرح اوقات فراغت در دفاتر ائمه جمعه شهرستان‌ها در حال انجام است.

کد خبر 1766167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha