گفتمان مقاومت شاخص اصلی شهدای راه خدمت بود

به گفته حجت الاسلام جعفری، گفتمان مقاومت و مقابله با زیاده خواهی دشمنان، شاخصه اصلی آیت الله رئیسی و شهدای راه خدمت بود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام جعفری نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم«عصر شعر ماه دَر مِه» که با حضور خانواده محترم شهید خلبان سرگرد بهروز قدیمی و شعرای استان زنجان در مسجد صاحب الزمان(عج) درسجین برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای راه خدمت اظهار کرد: خداوند در سوره احزاب از مؤمنینی با درجه خاص یاد کرده و می فرمایند: در بین مومنان مردانی هستند که بر پیمانی که با خدا بسته اند پایبند هستند. 


وی با یادآوری اینکه خداوند شاخصه های اصلی برای تعهد به پیمان با خداوند برای رسیدن به درجه شهادت را برشمرد و گفت: انتظار برای شهادت از شاخصه‌های این مردان است. به تعبیر قرآن این هرگز قابل تغییر نیست و این مردان در پایبندی به پیمان خود استوارند.

گفتمان مقاومت شاخص اصلی شهدای راه خدمت بود


حجت الاسلام جعفری به مصادیق پیمان به خدا برای رسیدن به درجه شهادت اشاره کرد و یادآور شد: در کنار عمل به واجبات و ترک منکرات، این مردان در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند. 
نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری اضافه کرد: جبهه مقاومت که گفتمان انقلاب اسلامی می باشد، عهدی است که خداوند برای اهدای درجه رفیع شهادت پیمان بسته است. خداوند از ما سوال خواهد کرد که در برابر دشمنان چگونه رفتار کردید آیا در برابر دشمنان مقاومت کردید یا گفتمان ذلت و سازش را  در پیش گرفتید. 


به گفته حجت الاسلام جعفری، گفتمان مقاومت، مقابله با زیاده خواهی دشمنان شاخصه اصلی این دولت شهید است. 

گفتمان مقاومت شاخص اصلی شهدای راه خدمت بود


وی ادامه داد: این عزت موجب شده که بعد از این سانحه پرچم سازمان ملل نیمه برافراشته شود و این همان مصداق وعده قرآن است که می فرماید عزت نصیب افرادی می شود که در برابر دشمن ایستادگی کند.


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران در روزهای آتی و در انتخابات این گفتمان را فراموش نکنند و ایستادگی در برابر دشمن را ادامه داده تا عزت و اقتدار ایران اسلامی بیشتر شود.


در ادامه این مراسم شرکت کنندگان بر سر مزار شهید سرهنگ بهروز قدیمی از شهدای راه خدمت حاضر شدند و به روح پرفتوح آیت الله رئیسی و شهدای راه خدمت فاتحه نثار کردند.

گفتمان مقاومت شاخص اصلی شهدای راه خدمت بود

کد خبر 1766172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha