هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش های اسلامی بود

حجت الاسلام تدینی با تاکید بر اینکه، هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش های اسلامی بود گفت: امام به هدفش که تعالی دین بود ایمان داشت.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز امروز(جمعه، ۱۱ خرداد) در مصلی امام خمینی رشت، رهبری، مکتب و مردم را سه رکن اساسی هر انقلاب برشمرد و گفت: امام خمینی به عنوان رهبر، شخصیت ممتازی داشت.

وی اظهار کرد: راز محبوبیت امام خمینی شخصیت برجسته ایشان بود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با تاکید بر اینکه، هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش های اسلامی بود افزود: امام به هدفش که تعالی دین بود ایمان داشت.  

تدینی گفت: امام خمینی به راهی که برای رسیدن به هدف انتخاب کرده بود و به مردم و خدای خود ایمان راسخ داشت از این رو از عوامل مهم موفقیت امام به بیان خودشان، مردم بودند.

وی با بیان اینکه، تا زمانی که این سه عنصر وحدت داشته و در کنار هم باشند موفقیت در جامعه ادامه خواهد داشت گفت: از بین رفتن طاغوت و استقرار نظام اسلامی، از بین بردن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب و دمیدن روحیه‌ امید در جوامع مستضعف از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

تدینی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تاسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می شود.

وی خاطر نشان کرد: دکترین مقاومت در اندیشه امام خمینی در تعیین نظم نوین جهانی نقش موثری داشته است.

 مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان تاکید کرد: در آینده نزدیک، جهان به قطب مقاومت و قطب تسلیم تقسیم خواهد شد و از هم اکنون جوامع در حال پیوست به قطب مقاومت هستند.  

تدینی در ادامه همچنین شرکت در انتخابات را تکلیف مهم مردم ایران دانست و گفت: شرکت در انتخابات تجدید عهد با آرمان امام راحل و شهدا و ادای دین به شهدای خدمت است.

کد خبر 1766219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha