امام جمعه کرج:

انتخابات ایران نقش ویژه‌ای در معادلات جهانی دارد

انقلاب اسلامی ایران مقدمه حکومت مهدوی است
انتخابات ایران نقش ویژه‌ای در معادلات جهانی دارد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و تأثیرگذاری آن در جریان پیچ تاریخی گفت: دیپلماسی دولت سیزدهم جریان سازی انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر احیاء کرد؛ انتخابات پیش رو نقش ویژه ای در معادلات جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نمازعبادی سیاسی ظهر جمعه ۱۱ خرداد گفت: ادعیه روز دحوالارض ما را متوجه به امام عصر(عج) می کند و اهمیت ویژه ای این روز و اعمال وارده دارد که توصیه می شود این روز را تمامی مومنان قدر بدانند. در این روز مهم توجه به خلیفه الهی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: در جریان انتخابات و حرکت ها و معادلاتی که برخی افراد در نظر دارند، بصیرت لازم را داشته باشید، خوش باوری نداشته باشیم با دقت نسبت به انتخابات عمل کنیم تا این حرکتی که آغاز شده است را به نتیجه برسانیم.  

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب ایران، مقدمه حکومت مهدی است اظهار کرد: امام خمینی(ره) انسان خودساخته ای بود که وجود ایشان را قرآن و خدا فرا گرفته بود؛ تمامی کسانی که در خط امام(ره) هستند خستگی ندارند.  

وی با بیان این مطلب که افول آمریکا برای همه مسلم شده است هرچند عده ای هستند که هیچ وقت نخواهند فهمید در این پیچ تاریخی میل جهانی تغییرات اساسی پیدا خواهد کرد توضیح داد: اتفاق جنبش های اعتراضی دانشجویان آمریکا تغییرات اساسی را به همراه دارد.  

امام جمعه کرج ادامه داد: نمونه قدرتمندانه ایران، انتشار نامه تاریخی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران اهمیت ویژه ای دارد. دانشجویان دانشگاه های آمریکا که معترضان به کشتار مردم فلسطین هستند از دانشجویان شاخصی هستند که باید مدیریت بخش های مختلف آینده آمریکا را برعهده بگیرد.  

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در نامه خود بسیار محبت آمیز، با احساسات، دوستانه واقعیات را به جوانان آمریکا فرمودند و جنبش و اعتراض و دغدغه مندی آنان را تأیید کردند و با آینده نگری دقیق و سرمایه گذاری برای آینده هدایت فکری آن مجموعه و گروه را برعهده گرفتند.  

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب در نامه خود به جوانان دانشجویِ معترض به کشتارهای رژیم اسرائیل، هدایت گری و حمایت از آنان را برعهده گرفتند. ایشان خطاب به دانشجویان معترض آمریکا فرمودند «شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید». جبهه مقاومت ریشه اش در قرآن بیان شده است و امروز به نقاط مختلف جهان سرایت کرده است. یعنی هر کجای جهان که کسی علیه ظلم قیام کند عضو جبهه مقاومت است.

کد خبر 1766221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha