ارائه خدمات درمانی با پشتوانه  تفکر جهادی رسالت بسیج در حوزه سلامت است

سردار عمومهدی ارائه خدمات درمانی همراه با پشتوانه تفکر جهادی را از رویکرد ها و رسالت اصلی سپاه و بسیج در حوزه سلامت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه روح الله استان در حاشیه بهره برداری از دو پروژه عمرانی و پزشکی بیمارستان قدس اراک گفت: بیمارستان قدس اراک با بهره برداری از این دو پروژه، خدمات بهتری را به صورت کیفی به عموم ارائه خواهد داد.

وی ارائه خدمات درمانی همراه با پشتوانه تفکر جهادی را از رویکرد ها و رسالت اصلی سپاه و بسیج در حوزه سلامت دانست و ادامه داد: انشالله با توان مضاعفی این مهم را پیگیری خواهیم کرد و در این راستا گام های اساسی تری برخواهیم داشت.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در سال های گذشته اقدامات موثری در حوزه سلامت و درمان در سطح سپاه روح الله انجام شده است، گفت: می طلبد شاهد استمرار آن به شکل جدی تر و قوی در گوشه گوشه استان باشیم.

سردار عمو مهدی اجرای طرح های جهادی در حوزه سلامت نظیر شهید رهنمون را فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم به ویژه قشر کم برخوردار دانست و اظهار داشت: فعالیت مراکز درمانی سپاه در سطح استان به صورت مستمر در حال اجرا و بروزرسانی است و تلاش ما این است بتوانیم در خدمت رسانی به مردم رو سفید باشیم.

کد خبر 1766275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha