شبستان گزارش می‌دهد؛

مشارکت بچه‌های کانون فاطمیون در جهش تولید

کندوی عسل کانون فرهنگی هنری فاطمیون رونمایی شد
مشارکت بچه‌های کانون فاطمیون در جهش تولید

شعار سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» عزم عمومی بچه‌های مسجد را در پیشبرد اهداف اقتصادی و تولیدی کشور بیش از پیش جزم کرده است آنچنان که کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» برای این منظور از کندو فاطمیون رونمایی کرد.  

خبرگزاری شبستان -البرز: یکی از رویکردهای مبنایی میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه به سطوح علمی با هدف رشد اقتصادی و تولیدی کشور است.  

شعار سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» عزم عمومی بچه های مسجد را در پیشبرد اهداف اقتصادی و تولیدی کشور بیش از پیش جزم کرده است آنچنان که کانون فرهنگی هنری فاطمیون برای این منظور از کندو فاطمیون رونمایی کرد.  

عزم کانون فرهنگی فاطمیون برای مهارت افزایی دانش آموزان

اقدام عملی برای جریان سازی علمی مبتنی بر تحقق شعار سال از اهداف محوری کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه فردیس است. آنچنان که برآیند طرح نشان می دهد بنا است که از طرح کندو فاطمیون به منظور طرح های تابستانه شهر فردیس استفاده شود.  

برای این منظور حسام الدین اویسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طراحی و برنامه ریزی خوب برای تابستان نوجوانان به دو دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون افزود: اولین دلیل آن، کاهش حجم برنامه های تحصیلی است که میتوان از این فرصت به وجود آمده استفاده کرد و برای رشد نوجوانان در سایر ابعاد اعتقادی، تفریحی و مهارتی برنامه ریزی کرد.

به گفته وی، دلیل دوم؛ به وجود آمدن ۹۰ روز وقت خالی و بدون هدف است. همانطور که می دانید بیکاری آسیب های زیادی می‌تواند به شخصیت نوجوانان وارد کند و ما باید سعی کنیم با ارائه ی برنامه های متنوع و متناسب با شخصیت نوجوانان، زمان آن ها را به بهترین و نتیجه بخش ترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

اویسی تصریح کرد: از مهم ترین ویژگی های یک طرح تابستانه خوب، توجه به کارآمد بودن برنامه ها در زندگی‌ نوجوانان است، علاوه بر تفریحات جذاب و هیجان انگیز باید به برنامه های مهارت آموزی ای که میتواند به استعدادیابی و هدایت تحصیلی آنها کمک کند توجه ویژه ای داشت.  

کانون فرهنگی هنری فاطمیون فعالیت خود را معطوف به بحث های علمی نمی داند. بچه های مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها شهرستان فردیس سعی و اهتمام ویژه ای در برپایی برنامه های فرهنگی هنری نیز دارند.

عزم کانون فرهنگی فاطمیون برای مهارت افزایی دانش آموزان

رونمایی از نقاشی شهید سید ابراهیم رئیسی با هنر قلم محمد کیانپور، دانش آموز قرارگاه فرهنگی فاطمیون از جمله این اقدام های ارزشمند است.  

کد خبر 1766280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha