انتشار اپلیکیشن تحریف شده قرآن کریم توسط شرکت اسرائیلی

یک شرکت اسرائیلی، اپلیکیشن قرآن را منتشر کرد که شامل نسخه تحریف شده از قرآن با مملو از آیات نادرست و غلط است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از هویت پرس، یک شرکت «اسرائیلی» مستقر در تل آویو، اپلیکیشن تخصصی قرآن کریم  شامل نسخه ای از قرآن کریم را که مملو از آیات نادرست و تحریف شده است، منتشر کرد.

یکی از کاربران در این باره گفت: اپلیکیشن قرآن کریم ۵۰۰ هزار بار بارگیری شده است. این اپلیکیشن حاوی آیات نادرست و تحریف شده است و گویی آیات کاملی از سوره ها پاک شده است. همچنین کلمات آیه را تغییر دادند.

این کاربر ادامه داد: کسی که قرآن را حفظ نمی کند و آن را از روی اپلیکیشن اشتباه و تحریف شده می خواند؛ متوجه این تغییرات نمی شود، این تغییرات به شکلی است که کسی قرآن را حفظ است، آن را تشخیص می دهد.

وی امیداوار است که هرکسی که این اپلیکیشن را حذف کند و خبر حذف آن منتشر شود.

 رژیم اشغالگر اسرائیل در جنگ با امت اسلامی تنها راه تهاجم نظامی وحشیانه را در پیش نمی گیرد، بلکه از طریق مراکز، مؤسسات و دانشگاه های تخصصی، به هر طریقی برای تحریف اسلام و یهودی سازی اسلام تلاش می کند.

یکی از متخصصان می گوید: اشغالگران برای یهودی سازی اسلام نقشه رذیله ای دارند؛ یکی از مولفه‌های این نقشه تأسیس دانشگاه «اسلامی» تل آویو در اواخر دهه پنجاه قرن گذشته است

این دانشگاه اسلامی برای دانشجویان یهودی باز است، اما کسانی که مشتاق آموزه‌های دینی نیستند، اجازه ورود به آن را ندارند تا حط تورات را حفظ کنند.

کد خبر 1766305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha