بزرگداشت ایام ارتحال امام(ره) در مساجد لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

«محمد چگنی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های مردمی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در مساجد، افزود: این نشست ها با رویکرد تبیین جایگاه ولایت اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تبیین، تشریح و حفاظت از اصول، آرمان و اندیشه امام(ره)، انقلاب اسلامی، رهبری(مدظله العالی) و شهدا از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

چگنی نژاد  با اشاره به اهمیت انتقال اندیشه امام (ره) به نسل جوان، بیان کرد: آشنایی با اندیشه‌های سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب  از راه های مهم مقابله با توطئه های دشمنان است

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از آرمان های انقلاب اسلامی ادامه داد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین شاخص در مقابله با توطئه های دشمنان است.

چگنی نژاد بیان کرد: در این راستا تلاش می شود در قالب برنامه های مختلف و با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، نقش ولایت و رهبری در شکل گیری و پایداری حکومت اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) ویژه بچه‌های مسجد، مسابقه دلنوشته و برگزاری محافل عزاداری از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

چگنی نژاد بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و هدیه ثواب تلاوت به روح ملکوتی امام راحل (ره) در مساجد، انتشار محتواهایی مرتبط با ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

کد خبر 1766320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha