کانون‌ مساجد شبکه منسجم برای ترویج مسائل دینی و تبیین اندیشه های امام راحل

باقری گفت:کانون مساجد شبکه منسجمی برای ترویج مسائل دینی و تبیین اندیشه های امام راحل هستند و در این مسیر ادامه راه خواهیم داد.

محمدعلی باقری_ مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کانون‌مساجد همواره دغدغه دین و مسایل ارزشی داشته و دارد و در همه سال ها تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام و توجه به امور دینی، اسلامی و ملی مورد توجه بوده است.

وی افزود: توجه و تبیین اندیشه های امام یکی از اولویت های مهم کانون مسجد زینبیه نکاست تا ارزش هلی امام راحل به عنوان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در بین‌نسل جدید تبیین شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: برای آیین سالگرد امام راحل هم برنامه های مختلفی در دستور کار است که بیش از ۱۰ برنامه محوری در این کانون اجرایی می شود.

باقری گفت:کانون مساجد شبکه منسجمی برای ترویج مسائل دینی و تبیین ارزش های امام راحل هستند و در این مسیر ادامه راه خواهیم داد.

وی اظهار کرد: این کانون‌ها به دلیل گستردگی و تعداد بالای آن در کنار فعالیت‌های بسیار و پوشش گسترده خود می‌توانند نقش غیر قابل انکاری برای ترویج مسایل دینی ایفا کنند.

به گفته باقری، برگزاری مراسمات در میلاد و شهادت و مناسبت های ملی و مذهبی از فعالیت های مستمر و مطلوب کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در رحلت امام هم همچون همیشه در صحنه خواهیم بود و در تبیین اندیشه های امام راحل برای جامعه و نسل جدید تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 1766352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha