شهدا برای یک فرد یا جناح نیستند

آیت الله نورمفیدی گفت: شهدا برای یک فرد یا یک جناح یا یک گروه نیستند بلکه برای همه افراد جامعه هستند و به همه مردم تعلق دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (شنبه ۱۲ خرداد) در جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، گفت:  امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران عدم وابستگی به شرق و غرب را ثابت کرد و مسئله جهاد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تاکیدات امام راحل بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مقام معظم رهبری همانند امام خمینی (ره) در این‌ میدان محکم و شایسته ایستاده است و راه امام راحل را ادامه می دهند.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» از سوی ایران، ادامه داد: اقدام هوشمندانه، به موقع و موثر انقلاب اسلامی در حمله موشکی به رژیم جعلی صهیونیستی و ایستادگی و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بیداری جهان اسلام را در پی داشته است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امروز کشور به اقدام جهادی و انقلابی نیاز دارد، گفت: برای رسیدن به پیشرفت باید کار و تلاش شبانه روزی انجام شود.

وی در ادامه شهدا را برهان انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: با شناساندن منش و ایمان شهید حاج قاسم سلیمانی در بدنه جامعه و بازخوانی حاج قاسم در جامعه، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه شهدا برای یک فرد یا یک جناح یا یک گروه نیستند، تاکید کرد: شهدا برای همه افراد جامعه هستند و به همه مردم تعلق دارند و برای حفظ همه در دایره انقلاب باید تلاش زیادی انجام شود.

کد خبر 1766362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha