گره گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی های دولت سیزدهم بود

صباغیان گفت: گره گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی های دولت سیزدهم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد کشور در مراسم معارفه و تکریم مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان، گفت: حضور دکتر رئیسی در صدر دولت مردمی سیزدهم  و توجه ایشان به گره گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی های دولت سیزدهم بود.


قائم مقام کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه مدیران باید ادامه دهنده را ایشان باشند و همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنند، ادامه داد: سید محرومان لقبی بود که به شهید رئیسی تعلق گرفت و مدال افتخاری برای ایشان بود.


وی در ادامه با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد، بیان کرد: امام خمینی (ره) بزرگ مردی بود که در استان مرکزی، این مهد کهن پرورش یافت و انقلاب اسلامی را تأسیس کرد.

 این مقام مسئول  ادامه داد: در ادبیات و اندیشه ایشان، همواره توجه به پابرهنگان، محرومان و مستضعفان بود و این موارد از جمله دغدغه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.


وی ادامه داد:توانمند نمودن خانواده های تحت حمایت کمیته امداد  از جمله تاکیدات و دغدغه های امام راحل ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و سید محرومان بود این در حالیست که شاهد بودیم در سال گذشته جشن و خودکفایی یکصدهزار خانواده تخت حمایت با حضور شهید رئیسی برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی تواند همه این اقدامات را به پایان برساند، خاطر نشان کرد: حمایت و مشارکت نیکوکاران گرامی و خیرین ارزشمند که سرمایه های معنوی جامعه محسوب می شوند می تواند کمک شایانی به کمیته امداد بکند.

صباغیان با تاکید بر اینکه حمایت و نگاه مثبت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار  و مدیران ولایی، نهاد امداد را در رسیدن به اهداف مقدس خود کمک نمودند، بیان کرد: محرومیت در کشور بسیار گسترده است و معتقد هستیم فرد نباید به عنوان مددجو کمیته امداد باقی بماند، مگر اینکه بیمار صعب العلاج و یا سالمند باشد.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت جوانی جمعیت و جایگاه خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: سالانه در جهت تقویت جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود.


وی اضافه کرد: از مدیرکل جدید انتظار می رود در راستای رسیدن به اهداف سازمانی با مدیران ارشد استان ارتباط خوبی برقرار نموده و از ظرفیت بی بدیل نیروی انسانی مجموعه امداد به خوبی استفاده شود.همچنین تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس ، توجه به اشتغالزایی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت کرامت انسانی ،تحقق حداکثری مشارکت های مردمی با توجه به شعار سال و تکریم ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف از جمله برنامه های مدیرکل جدید خواهد بود.

کد خبر 1766375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha