مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و پاسداشت شهدای خدمت در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» امروز در نشست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امام راحل (ره) نهضت اسلامی را به پیروزی رسانده و در برابر استبداد ایستاد و با تکیه بر خدا رژیم پهلوی را شکست داد و جان‌های تشنه را سیراب کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امام خمینی (ره) اکنون در بین ما نیست اما اندیشه امام تا همیشه چراغ راه خواهد بود و همان گونه که اسلام با رحلت پیامبر (ص) متوقف نشد، انقلاب اسلامی با رحلت امام راحل متوقف نشد و هر روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر و اثرگذار در تاریخ معاصر است، افزود: بزرگ‌مردی که نهضتی عظیم را در تاریخ ایران و جهان رهبری کرد و به پیروزی رساند.

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: اندیشه‌های الهی و ناب امام راحل تا همیشه‌ تاریخ، چراغ راه همه آزادی‌خواهان جهان ‏خواهد بود‎.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و پاسداشت شهدای خدمت در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم محوری در شهر یاسوج، روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، گفت: سخنران مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه تهران خواهد بود.

کد خبر 1766377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha