۸ هزار زائر از استان مرکزی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند

سرهنگ گودرزی از اعزام ۸ هزار زائر به مرقد مطهر امام راحل از استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد به اعلام  اعلام برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: برنامه های امسال ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شعار «امام وعده‌های صادق» برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی هرساله با حضور خیل عظیم عاشقان، دوستداران امام، مسئولان و مهمان داخلی و خارجی برگزار می شود، افزود: این همایش مردمی همچون سنوات گذشته با سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، بیان کرد: با توجه به حوادث اخیر بزنامه امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و ۸ هزار زائر در قالب ۱۲ کاروان با ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و ۳۰۰ دستگاه خودروی شخصی از استان مرکزی به مرقد امام اعزام می‌شوند.


 
 این مقام مسئول ادامه داد: همراه هر کاروان یک روای و مستندساز نیز به منظور تبیین سیره و سبک زندگی امام خمینی اعزام می شوند.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: برگزاری مسابقات آشنایی با دیدگاه امام پیرامون خانواده، وصیت‌نامه امام، اندیشه امام پیرامون فلسطین، نقش رهبری در مهار فتنه‌ها، تبیین شخصیت امام در اندیشه رهبری، انتخابات و... در این سفر توسط راویان تببین خواهد شد.


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه تمام زائران به مدت یک روز زیرپوشش بیمه بوده و در طول سفر از برنامه‌هایی چون زیارت جمکران، گلزار شهدای تهران و مرقد امام بهره‌مند خواهند شد، گفت: این سفر بستر خوبی برای آشنایی نسل جوانان و نوجوانان با سیره و اندیشه امام و گوش جان سپردن به بیانات مقام معظم رهبری است.

کد خبر 1766409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha