کاروان زائران جیرفتی راهی مرقد امام راحل شد

اسفندیاری ضمن تسلیت سی و پنجمین سال ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: سه کاروان از شهرستان جیرفت به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و همچنین مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد شهدای خدمت به تهران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز کاروان های مردمی شهرستان جیرفت جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) راهی تهران شدند.
اسفندیاری در حاشیه اعزام این کاروان ها، ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت، گفت: آیت الله رییسی در طول سه سال دوره ریاست جمهوری خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم انجام دادند که باید بیان شوند.
جانشین فرمانده سپاه جیرفت ابراز کرد: رییس جمهوری فردی انقلابی و مردمی بود که در طول دوران ریاست جمهوری به دورترین و محروم ترین نقاط که شاید فرماندار، استاندار و بخشداران نرفته بودند، سفر کرد و از نزدیک پای درد دل مردم نشست.
وی افزود: آیت الله رییسی در سفر استانی به جنوب کرمان به روستاهای کروچان و تنگ شاه سفر کرد و سفر ایشان برکاتی برای مردم این مناطق محروم بهمراه داشت.
اسفندیاری خاطرنشان کرد: این رییس جمهور انقلابی و مردمی عاقبت مزد خدمات و زحمات خود را با شهادت گرفت.
جانشین فرمانده سپاه جیرفت ضمن تسلیت سی و پنجمین سال ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: سه کاروان از شهرستان جیرفت به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و همچنین مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد شهدای خدمت به تهران اعزام شدند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام را از کنج عزلت بیرون آورد، تصریح کرد: امام راحل در دل‌های همه مردم عالم و انسان‌های آزاده جهان جای دارد و امروز به برکت آرمان‌های انقلاب و نهضت امام (ره) مظلومان جهان در برابر همه مستکبران، محکم و استوار ایستاده اند.
وی با تاکید بر اینکه ما باید در مسیر و راهی که معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده حرکت کنیم، عنوان کرد: چنانچه در این راه کوتاهی کنیم قطعا شرمنده امام و شهدا می شویم.
اسفندیاری ابراز کرد: امروز قطار انقلاب اسلامی با هدایت رهبر حکیم و فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیری که امام راحل ترسیم کرده، پیش می رود.
جانشین فرمانده سپاه جیرفت با بیان اینکه وعده های صادق امامین انقلاب تاکنون محقق شده اند، گفت: در سال ۱۳۴۲ فردی از امام خمینی (ره) پرسید با چه کسانی می خواهید با طاغوت بجنگید؟ امام راحل در پاسخ فرمود؛ یاران من در گهواره اند، و دیدیم که پس از قریب ۱۶ سال آن فرزندان در گهواره که نوجوان و جوان بودند بر علیه رژیم پهلوی قیام کردند و در دفاع مقدس نیز برای نصرت اسلام و مسلمین حضور پیدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ اسراییل باید تنبیه شود بنابراین عملیات وعده صادق انجام شد.

کد خبر 1766411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha