ادعای حل یک‌شبه مشکلات کشور، اشتباه محض است

مالکی گفت: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است  و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است، اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، فداحسین مالکی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: توفیق دو دهه خدمت با دوست داشتنی ترین افراد از جمله شهید سلیمانی و بیش از یک دهه توفیق همکاری با شهید رییسی داشتم.

وی با بیان اینکه یک دولت قانون و خدمت باید سکان دار شود، اظهار داشت: اولین توجه بنده در زمان نمایندگی مجلس توجه به مناطق مرزی و محروم بوده است. در این باره دو قانون تصویب کردیم.

 مالکی ادامه داد: سه کشور در دنیا از جمله ایران و چین و روسیه بیشترین مرزها را دارند اما توجهی به استفاده از این مرزها نداریم لذا ما در مجلس این مهم را به قانون تبدیل کردیم تا از این مرزها به خوبی استفاده شود.

سفیر ایران در افغانستان در دولت احمدی‌نژاد با اشاره به اولویت دولتش در سیاست خارجی تصریح کرد: اولویت ما در دولت به کشورهای همسایه و منطقه خواهد بود.

مالکی با بیان اینکه اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است، گفت: اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

کد خبر 1766413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha