سوگواری شهید جمهور وحدت مردم را به نمایش گذاشت

وحیدی گفت: سوگواری شهید جمهور در سراسر کشور وحدت مردم ایران اسلامی و وفای به عهد شهید رئیسی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، احمد وحیدی وزیر کشور امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه در مراسم بزرگداشت شهادت سید محرومان و شهدای خدمت در پیاده‌راه فردوسی سنندج اظهار کرد: همه ملت ایران از جمله کردستان عزیز و سنندج قهرمان عزادار شهید رییسی و همرماهان ایشان هستند که این مهم بیانگر وفاداری و عشق این مردم به دولتمردان ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز سوگواری ملت ایران در همه اقصی نقاط کشور مهر تاییدی بر وفای به عهد شهید جمهور بود که تحولات جدیدی را در جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وزیر کشور با بیان اینکه کشور ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون اتفاقات زیادی را تجربه کرده است، گفت: مردم ما از این اتفاقات به واسطه وفاداری شان و استحکام نظام، عبور کردند.

وحیدی بیان کرد: امروز تحقق آرمان‌های اسلامی را در وجود شهید رئیسی می بینیم و ترجمان واقعی اخلاق اسلامی را در اخلاق شهید رئیسی و شهدای هم رزمشان نظاره گر هستیم که موجب یکپارچه و اتحاد ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه فقط محبت مردم کشورمان بلکه در کشورهای دیگر نیز نسبت به شهید رئیسی متبلور شده است و همه ملت ایران در چنین مراسم‌هایی گرد هم می آیند و این حقیقت اتحاد مردم را نمایش می دهد.

کد خبر 1766419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha