آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت الاسلام خدائی از آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه خواهران و برادران در شهرستان های بیرجند و درمیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام دادخدا خدائی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان در جمع اصحاب رسانه از آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم  خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می شود.


وی یادآورشد: ثبت نام مسابقات قرآن کریم تا ۱۹ خرداد ماه پیش بینی شده بود که با توجه به استقبال متقاضیان، زمان ثبت نام تمدید خواهد شد.


حجت الاسلام خدائی با بیان اینکه سال گذشته ۷۵۰ نفر در مسابقه قرآن کریم و در رشته های مختلف قرائت، ترتیل و... شرکت کردند، افزود: مسابقات قرآن کریم گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم، و بالای ۱۸ سال در بخش آوایی انفرادی شامل رشته های حفظ کل، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی نیز شامل رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن و  بخش های معارفی عمومی و تخصصی است.

کد خبر 1766448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha