برگزاری مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» برای بچه‌های مسجد

مهدی مقدم از برگزاری مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مهدی مقدم از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگینامه امام خمینی (ره) که برگرفته از کتاب «عبد صالح خدا» است، خبر داد.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه «کتاب عبد صالح خدا» برگرفته از مصاحبه اختصاصی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۶۱ جهت ثبت زندگینامه امام خمینی با آیت الله خامنه ای است که با دیگر خاطرات ایشان از امام خمینی تنظیم شده است، افزود: مطالب و اظهارنظرهای نقل شده از رهبر انقلاب در این کتاب از دو کتاب «شرح اسم» و «مشهد از مقاومت تا پیروزی» و نیز سخنرانی ها و دیدارهای سالانه رهبر انقلاب و نیز خاطرات نقل شده از ایشان در کتاب «مدح خورشید» انتخاب شده است.

مقدم در ادامه توضیح داد: این کتاب در دو بخش نهضت اسلامی و نظام اسلامی تنظیم شده است. در فصل اول طبق سیر تاریخی مطالب با موضوعاتی مانند مقام علمی و تاثیر اخلاقی، شروع دوران مبارزه، حادثه مدرسه فیضیه، واقعه ۱۵ خرداد ۴۲، حصر و تبعید، مرحله جدید مبارزه، بازگشت به ایران و روزهای آخر حیات رژیم را در برمی گیرد و در فصل دوم با عنوان نظام اسلامی موضوعاتی مانند چهره رهبر و زمامدار، ایستادگی در مقابل دشمنی ها، عطوفت امام، صدور انقلاب، مردمی بودن، زاهد و عارف بودن و دیگر ویژگی های امام راحل مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان یادآور شد این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طراحی شده و از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در بازه زمانی ۱۵ خرداد الی پایان تیرماه در این مسابقه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است درگاه ورود به سامانه آموزش الکترونیک ستاد بچه های مسجد به نشانی https://lms.fahma.org/course-category/۱۷۱۸/%D۹%۸۱%D۹%۸۷%D۹%۸۵%D۸%A۷-۱۴۰۳  است.

کد خبر 1766456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha