برنامه هلال‌احمر برای اربعین ۱۴۰۳

مشاور ارشد رئیس جمعیت هلال احمر در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری اربعین حسینی تاکید کرد: خدمات اربعینی سال ۱۴۰۳، با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛ سعید اوحدی در این جلسه گفت: در ۱۱ سال گذشته روندی را در اربعین داشته ایم و خدمات ارائه شده نشان داده که تحول بزرگی در خدمات ارائه شده اتفاق افتاده است.

اوحدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ و بر اساس آمار ۲۲ میلیون زائر از کشورهای مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده اند افزود: امسال ستاد اربعین حسینی به نسبت سال قبل زودتر تشکیل شده تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، خدمات‌رسانی مطلوب تر باشد.

اوحدی گفت: بیش از ۳۰۰ پایگاه و مرکز درمانی و ۴ بیمارستان در پیاده روی اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ فعالیت داشتند. امسال توقع و انتظار از هلال احمر برای خدمات رسانی در اربعین حسینی بسیار بالاست.

اوحدی گفت: در پیاده روی اربعین حسینی ۱۴۰۳ باید با نگاه هوشمندانه به زائران خدمات ارائه دهیم.

درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر هم در این‌نشست گفت: هماهنگی بین موکب ها، ثبت درخواست موکب ها برای دریافت دارو و تیم پزشکی، آغاز شورای سیاست گذاری اربعین حسینی یک و نیم ماه زودتر برای ارائه خدمات بهتر و هماهنگی بیشتر، مدیریت تعداد مراکز بین راهی هلال احمر برای بهبود خدمات و مدیریت فواصل زمانی، مدیریت زمان برای ارسال محموله دارویی از جمله مواردی است که باید در مراسم اربعین مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 1766464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha