دولت خدمت و مجاهدت برای حل مشکلات مردم

داوطلب ریاست‌جمهوری با بیان اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم‌ها را بی اثر نموده و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل آمد، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه مشکلات مردم و کشور را حل کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مسعود زریبافان، رئیس اسبق بنیاد شهید پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت کشور گفت: کشور را بر اساس مبانی اسلامی و شرعی قانون اساسی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، قوانین مصوب مجلس و مورد تائید شورا نگهبان اداره می کنم و خود را مجری سیاست‌ها و رهنمودها و راهبردهای مقام معظم رهبری و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی می دانم و هیچگاه از آنها عدول نخواهم کرد.

وی ادامه داد: هنر خود را شناخت ظرفیت‌های انسانی، طبیعی، جغرافیایی و آگاهی از نحوه استفاده از این ظرفیت ها، شناسایی واقعی و ملموس مشکلات و مطالبات مردم و بهره گیری از ظرفیت های کشور و نظام می‌دانم. مجلس را ریل گذار برای عبور کشور از وضع موجود به وضع مطلوب و خود را مجری و قادر به عبور دادن موفق و ایمن کشور با استفاده از این ریل گذاری‌ها می‌دانم. مردم را ولی نعمت ما هستند و ما باید خادم مخلص و متواضع ملت و سرباز ولایت و برادر و همکار قوای مقننه و قضاییه و نیروهای مسلح کشور باشیم.

زریبافان تأکید کرد: جایگاه ریاست جمهوری فرصت و توفیق خدادادی برای خدمت به مردم و نظام و توشه ای برای آخرت است نه طعمه و ابزار برای منافع مادی خود و اطرافیان. همچنین کشور دارای ثروت های مادی و انسانی فراوان و بالقوه است که باید آن را به ثروت بالفعل تبدیل و عادلانه و منصفانه این ثروت ها را بین آحاد مردم توزیع کرد. حضور مستقیم و بدون واسطه و خاضعانه برای شنیدن مشکلات و مطالبات مردم را برای خود یک توفیق الهی می‌دانم و آحاد مردم را بهترین مشاور برای یافتن راه حل مشکلات‌شان می دانم.

وی اظهار کرد: معتقدم بسیاری از مشکلات کشور با استفاده از قوانین موجود قابل حل است و مابقی مشکلات مردم نیز عموما با تدبیر مسئولان حل می‌شود و راه آن باز کردن در دفاتر مسئولان به سوی مردم است. من در دفاتر مسئولان را به روی مردم باز و همه مدیران را موظف به پاسخگویی و تلاش برای حل مشکلات مردم خواهم نمود.

زریبافان با بیان اینکه «فساد مثل خوره به جان ثروت ها و منابع مادی کشور افتاده است»، عنوان کرد: من با عزمی راسخ و بدون هر گونه ملاحظه سیاسی و جناحی با هر گونه رانت و ویژه خواری و فساد و هر مفسدی قاطعانه مبارزه خواهم کرد. از مدیران کارآمد، متخصص، متعهد و معتقد به نظام از هر سلیقه سیاسی استفاده خواهم نمود و گذشته مدیریتی اینجانب نیز گواه این مطلب است. 

زریبافان تصریح کرد: معتقدم با تدبیر و ارتباط و تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌ها، می‌توان کشور را از خطر انزوای از بیرون و انسداد از درون نجات داد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل نمود. باید با بهره گیری از ظرفیت های کشور و کمک و مشارکت مردم و بخصوص جوانان با انگیزه مشکلات مردم و کشور را حل کرد و کشور را به جایگاه رفیعی که در شأن نظام و مردم بصیر کشور است ارتقاء داد.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با تدبیر و کمک مردم، تحریم ها را بی اثر نموده و بر مشکلات اقتصادی و معیشتی نائل خواهیم آمد، گفت: فضای مجازی را با توسعه زیرساخت ها به نفع اقتصاد و معیشت مردم و نشر دانش و فرهنگ، تقویت و ضمن پاسخگویی صادقانه، کمتر حرف خواهم زد و بیشتر تدبیر و مجدانه عمل و تلاش خواهم نمود.

زریبافان با بیان اینکه مردم ما از اختلافات و فرافکنی ها خسته و رنجور هستند، ابراز کرد: من به جای اختلاف و فرافکنی، با همه سلائق سیاسی و اقتصادی رفاقت و برای حل مشکلات مردم همفکری نموده و از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و تعالی کشور بهره خواهم گرفت. با تدبیر و تلاش برای اصلاح و درمان اقتصاد بیمار کشور و کاهش هزینه های کم‌اثر و تشریفاتی دولتی و کوچک و چابک نمودن دولت و مراقبت و جلوگیری از دخالت های باندهای مافیایی قدرت و ثروت ارزش پول ملی را حفظ و ارتقاء خواهم داد.

زریبافان در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی من از حضور در انتخابات ریاست جمهوری کمک به پرشور شدن و مشارکت حداکثری در انتخابات و ایجاد رقابت جدی و تاثیرگذار و ایجاد زمینه متنوع برای تصمیم گیری و انتخاب مردم است و در نهایت آرزو می‌کنم هر آنچه به خیر و صلاح کشور نظام و مردم بصیر است با تشخیص مردم حاصل و موجب خوشنودی و رضایت قاطبه مردم، مقام معظم رهبری و خوشنودی قلب حضرت ولی عصر (عج) گردد.

کد خبر 1766479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha