ایران، دارای کمترین تخلفات و جرایم انتخاباتی در دنیاست

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با نظارت دقیق همه دستگاه‌های قضایی و نظارتی، ایران دارای کمترین تخلفات و جرایم انتخاباتی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین زرندی در جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی که در محل دادگستری استان برگزار شد، با بیان اینکه با نظارت دقیق همه دستگاه‌های قضایی و نظارتی، ایران دارای کمترین تخلفات و جرایم انتخاباتی در دنیا است اظهار کرد: ما از این نظر یک الگو هستیم.

وی سه ویژگی یک انتخابات خوب را «سلامت انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» ذکر کرد و گفت: در این میان وظیفه سلامت انتخابات بر عهده دستگاه قضا و دستگاه‌های نظارتی است و با کوچک‌ترین تخلفی در این زمینه برخورد خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تاثیر واقعه شهادت آیت الله رئیسی بر روی مردم، خاطرنشان کرد: به طور قطع این مساله انگیزه زیادی برای شرکت در انتخابات پیش رو، برای مردم ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین زرندی افزود: در سوی دیگر میدان، دشمن بیکار ننشسته و نخواهد نشست و سعی می‌کند تا با ایجاد تنش، اضطراب و جدایی در صفوف و عقاید مردم با ایجاد شک و شبهه، هم مشارکت مردم و هم زمینه انتخاب اصلح را تحت الشعاع قرار دهد.

پایان پیام/

کد خبر 1766532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha