سمینار (امام خمینی، نظام بین الملل و مسئله فلسطین)درخانه روزنامه نگاران بلگراد

سمینار "امام خمینی، نظام بین الملل و مسئله فلسطین" در تاریخ 15 خرداد برابر 4 ژوئن در محل خانه روزنامه نگاران بلگراد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نظر به اهمیت مسئله فلسطین و جنایات پی درپی رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان سمینار "امام خمینی، نظام بین الملل و مسئله فلسطین" در تاریخ 15 خرداد برابر 4 ژوئن در محل خانه روزنامه نگاران بلگراد برگزار می شود.

در این سمینار - رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران، دکتر راتکو کرسمانوویچ رئیس شبکه روشنفکران، هنرمندان و جنبش های اجتماعی برای دفاع از بشریت (MOČ)، دکتردوشان ایلیچ پژوهشگران انستیتو مطالعات اروپایی، مونا یوسفسپاهیچ کارشناش ارشد علوم اسلامی و مدیر انجمن زنان فعال و امیر پورپزشک رایزن فرهنگی سخنرانی خواهند کرد.

در همین راستا پوستر فراخوان، مزین به تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سایت پولتیکا مهمترین سایت خبری صربستان و منطقه منتشر شد و مخاطبان از طریق آن ضمن آگاهی از جزئیات سمینار، به کتاب الکترونیکی "حدیث بیداری" به زبان صربی حاوی زندگینامه و اندیشه های حضرت امام راحل که درسایت رایزنی فرهنگی به نشانی زیر بارگذاری شده است دسترسی خواهند داشت.

سمینار (امام خمینی، نظام بین الملل و مسئله فلسطین)درخانه روزنامه نگاران بلگراد

کد خبر 1766570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha