حمایت از تولید و مبارزه با فساد برنامه دولت قدیری ابیانه

قدیری ابیانه حمایت از تولید و مقابله با فساد را برنامه های خود معرفی کرد و گفت: کشور به رییس جمهوری احتیاج دارد که محبوبیت را فدای مشکلات کند و شفافیت را در کانون توجهات خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان محمدحسن قدیری ابیانه بعد از ثبت نام در وزارت کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  اقتصاد ایران از ریل خارج شده و اینکه برخی قصد دارند تا این قطار را به مقصد برسانند، حرکت اشتباهی است چرا که ابتدا باید قطار را به ریل باز گرداند.
وی افزود: تا زمانی که قیمت ها واقعی نشده محل رشد مافیا خواهد بود. در تمامی کشورهای دنیا هر که ثروتمندتر و سود بیشتر می کند مالیات بیشتری نیز پرداخت می‌کند و در ایران دقیقا برعکس است هرکس فقیر تر مالیات بیشتر می دهد.

قدیری ابیانه گفت: باید ریشه فساد خشکانده شود ارز منشا امضای طلایی است چرا دولت آن را به هرکس که می خواهد ارزان می دهد. با این شرایط ماهی ۵ میلیون از جیب هر ایرانی برداشته می شود.

وی حمایت از تولید و مقابله با فساد را برنامه های خود معرفی کرد و گفت:  کشور به رییس جمهوری احتیاج دارد که محبوبیت را فدای مشکلات کند و شفافیت را در کانون توجهات خود قرار دهد.

کد خبر 1766589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha