بازخوانی خط امام، رسالت باورمندان به انقلاب است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بازخوانی و بازشناسی اندیشه امام خمینی(ره)، رسالت همه معتقدان و باورمندان به انقلاب اسلامی است.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل با توکل بر خدا و در سایه اخلاص و مجاهدت توانست زمینه هدایت ملت بزرگ ایران را فراهم نموده و با غلبه بر طاغوت، زمینه ساز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شود.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری، خلف صالح حضرت امام (ره) فرموده اند، راه و یاد و نام امام عظیم الشان همچنان در جامعه ما زنده و پویا و منشأ اثر است و لذا نباید گذاشت نام و یاد و به خصوص سیره و راه مقدس‌حضرت امام (ره) در طول تاریخ و در بین نسل های آینده رو به فراموشی برود.

وی خاطرنشان کرد: به خصوص از رهروان راه امام راحل و باورمندان به انقلاب اسلامی این انتظار به حق وجود دارد که به بازخوانی و بازشناسی اندیشه و تفکر امام (ره) بپردازند و در راستای عمل به جهاد تبیین ، نسل های مختلف را با جوهره اندیشه خمینی کبیر آشنا نمایند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: از سوی دیگر باید مراقبت تحریف خط امام (ره) باشیم چرا که دشمن می داند با وجود اعتقاد و باور عمیق به راه و خط نورانی امام نمی تواند بر ملت ما مسلط شود و یکی از اصلی ترین شاخصه های خط امام (ره) پیروی از ولایت فقیه است و به تعبیر خود امام راحل در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه است که آسیبی به مملکت ما نمی رسد.

کد خبر 1766620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha