انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور است

حجت‌الاسلام حلوائیان، انقلاب اسلامی را بین‌الطلوعین ظهور دانست و گفت: امروز به برکت استقامت شما مردم و عشقی که به امام امت و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی دارید آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام شیخ حسین حلوائیان_ استاد حوزه و دانشگاه از تهران امروز (دوشنبه، ۱۴ خرداد) در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر گلزار شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) روح در کالبد زمان بود گفت: می بایست به عشق امام امت، صادقانه و خالصانه قدم برداشته شود.

وی با استناد به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «حقیقتا ما مرده بودیم و امام ما را زنده کرد» افزود: ما گمراه بودیم امام ما را به راه راست هدایت کرد، ما گرفتار جهل و ظلم رژیم شاهنشاهی بودیم که امام استقلال و آزادی را به ما فهماند.

حلوائیان، انقلاب اسلامی را بین الطلوعین ظهور دانست و تصریح کرد: در ابتدای حرکت ظهور قرار گرفته ایم و باید این پرچم را به دست صاحب اصلی اش برسانیم.

وی اظهار کرد: امروز به برکت استقامت شما مردم و عشقی که به امام امت و امام خامنه‌ای مدظله العالی دارید آرمان های امام و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

حلوائیان در ادامه گفت: این خود یک افتخار است که امروز در جهان شعار «مرگ بر اسرائیل» به زبان فارسی شنیده می شود و این ثمره عشق به یک مکتب ولایی است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز خاطر نشان کرد: در این انتخابات، همراهی با دولت اهمیت دارد و مثل همیشه مردم از مسئولان جلوتر هستند.

حلوائیان با بیان اینکه مردم از اول انقلاب تا کنون در تمام صحنه‌ها، پا به کار انقلاب و ولایت بودند ادامه داد: هر جا مردم آمدند انقلاب به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک حقیقت ناب محمدی است و دشمن نمی تواند این حقیقت ناب را آلوده و خراب کند.

حلوائیان با تاکید بر اینکه شهید رئیسی یک قهرمان ملی بود و خدماتش در ذهن ها باقی، خواهد ماند، گفت: در حین خدمت با هیات همراه دولت به شهادت رسید و تشییع با شکوه در بدرغه آنان نشان از این داشت که مردم خادم مخلص خود را می شناسند و قدردانش هستند.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و سلامت بیان کرد: امروز شهید خدمت نیز داریم که در مکتب امام و خدمت به امت درس خود را خوب پس دادند.

انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور است

انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور است

انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور است

انقلاب اسلامی بین‌الطلوعین ظهور است

کد خبر 1766664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha