همراهی مردم با امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی شد

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه همراهی مردم با امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور در انتخابات همراهی خود را با نظام به منصه ظهور خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز (۱۴خرداد)‌ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) درخمین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای جمهور، گفت: انقلاب اسلامی به برکت رشادت های بزرگ مردی از دیار آفتاب به پیروزی رسید و امروز راه این بزرگ مرد تاریخ نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان ادامه دارد.


استاندار استان مرکزی، همراهی مردم و امام راحل را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز نیز پیروی ملت از ولایت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

این مقام ارشد استان مرکزی با تاکید بر اینکه  به برکت هدایت‌های امام راحل ملت ایران از زیر بار ستم استکبار رهایی یافتند، اظهار داشت: بحمدالله و به برکت هدایت های رهبر انقلاب ملت ایران به قله نزدیک و به خودباوری و قدرت دست پیدا کرده‌ است.

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت:حضور مردم در انتخابات عامل اقتدار و امنیت ملی و  بین‌المللی است.


استاندار مرکزی به تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور شهید اشاره کرد و اظهار داشت: این بزرگ مرد به دست مردم، عزیز و انقلابی انتخاب شد و مردم باید بار دیگر در انتخابات هشتم تیرماه حضور گسترده داشته باشند و با انتخاب درست خود کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

کد خبر 1766674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha