انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای  به عنوان رهبر انقلاب یک موهبت الهی بود

امام جمعه بهمئی انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام (ره) یک موهبت الهی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل صلواتی» امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی و قیام خونین ۱۵ خرداد که در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر لیکک برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد یوم الله و روزهای بزرگ و تاریخی هستند که همواره به عنوان رویداد مهم، بزرگ و آموزنده در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ماندگار و جاودانه هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: این روزهای تاریخی به نسل‌های آینده می‌آموزند که عزت، آزادگی و رهایی در گرو مبارزه و اراده همگانی در مسیر حق طلبی و حق خواهی است.

وی افزود: این پیامی است که آزاد مردی بی‌مانند با فدا کردن هستی خود در راه خدا برای همه آزادی خواهان جهان به ودیعه گذاشت.

حجت الاسلام صلواتی با اشاره به ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) بر الگوپذیری از سیره عملی ایشان تاکید کرد و افزود: چهاردهم خرداد ماه یادآور شخصیت بزرگی در تاریخ است که با توفیقات الهی و با مدیریت صحیح از سال ۱۳۴۲ مسیر انقلاب اسلامی را آغاز، هدایت و رهبری کرد تا اینکه در سال ۱۳۵۷ این معجزه الهی به مرحله پیروزی رسید.

امام جمعه شهرستان بهمئی مبارزه حضرت امام خمینی (ره) با حکومت طاغوت را ناشی از درک حقیقت دین، اتکا به قدرت اسلام و مردم دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه راه انقلاب اسلامی راه مقاومت و پیروزی است، خداوند وعده موفقیت به کسانی داده که در این مسیر گام برمی‌دارند.

وی انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام (ره) یک موهبت الهی دانست و یادآور شد: با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خورشید ولایت حضرت امام خامنه‌ای در جهان اسلام طلوع کرد تا جهان هرگز از وجود با برکت نعمت ولایت و هدیه الهی محروم نماند.

حجت الاسلام صلواتی مردمی بودن امام خمینی (ره) را یادآور شد و اظهار کرد: حضرت امام (ره) بر اساس تکلیف عمل می‌کرد و در زمینه عرفانی عارفی بود که میدان‌های مختلف را پشت سر گذاشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی افزود: بدون تردید فقدان حضرت امام خمینی (ره) برای ملت قدرشناس ایران ضایعه‌ای جبران ناپذیر خواهد بود.

وی در فراز دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهید راه خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی را گرامی داشت و با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر مشارکت و حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید کرد.

حجت الاسلام صلواتی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت شرکت و حضور مردم در انتخابات، همواره در پیام‌ها و سخنرانی‌های خود بر حضور حداکثری مردم در این امر مهم تاکید داشتند و توصیه کردند که این وظیفه الهی، ملی و انسانی است که باید به آن عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ضرورت دارد که در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، مسیر ارزشمند، الهی و پربرکت انقلاب و نظام را به پیروی از منویات امامین انقلاب ادامه دهیم.

گفتنی است در این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به روضه‌خوانی و مدیحه سرایی پرداخته و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بهمئی در فراق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به عزاداری پرداختند.

کد خبر 1766679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha