مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله  برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و شهدای خدمت در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این مراسم در یاسوج با حضور خانواده های معزز شهدا، اقشار مختلف مردمی، نماینده ولی فقیه در استان، سید علی احمدزاده استاندار و معاونین استاندار، مسئولان و کارکنان برگزار شد.

در شهر یاسوج مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، گرامی داشت شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و شهدای خدمت با سخنرانی حجت السلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ سالروز عروج و ارتحال جانگداز همان بزرگمرد مجاهدی است که نظام اسلامی را با برچیدن طاغوت بنیان نهاد و ندای توحیدی سرداد.

قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که از قم آغاز شد و خون مردم شهرهای دیگر را نیز در دفاع از باورهای دینی و مقام مرجعیت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به جوش آورد، نقطه عطف و جرقه ای برای شکل گیری انقلاب مردم ایران بود که در برابر حکومت ظلم و استبداد شاهنشاهی به وقوع پیوست.

مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با دو حادثه تاریخی و جانسوز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش و موضوع غزه و فلسطین همراه بوده که این روزها بر غم و اندوه مردم کشورمان افزوده است.

در این مراسمات سخنرانان به ابعاد شخصیتی و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) پرداختند.

مراسمات بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خومین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در شهرها و بخش های مختلف این استان همچنان طی امروز و فردا ادامه دارد.

کد خبر 1766690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha