نغمه‌های ماندگار امام راحل در قاب هنر 

به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در راستای اهداف قرارگاه فرهنگی شهید آوینی اقدام به برگزاری نغمه‌های ماندگار امام راحل در قاب هنر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سنقر و کلیایی ،به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در راستای اهداف قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، با حمایت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  و با مشارکت کانون بسیج هنرمندان ناحیه سنقر  مسابقه "در آستان عشق را با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و ترویج اندیشه‌های والای امام راحل در میان نسل جوان برگزار می‌کند .

براساس این گزارش ،رشته‌های مسابقه همچون خوشنویسی که شامل اشعار وجملات قصار و نغمه‌های ماندگار امام راحل ،طراحی شامل چهره امام خمینی (ره) ،موشن‌گرافیک خلق موشن‌گرافیک‌های حماسی، انقلابی و معنوی مرتبط با امام خمینی (ره) است.

همچنین ،شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

گفتنی است، شرکت‌کننده می‌تواند آثار خودرا به دبیرخانه مسابقه واقع در شهرک شهرداری مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد و یا به شماره های  ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷ و ۰۹۱۹۴۹۱۲۸۵۲  در ایتا ارسال کنید لذا باید آثار ارسالی باید با مضامین و موضوعات مرتبط با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی باشد همچنین آثار ارسالی باید از نظر کیفیت هنری و محتوایی در سطح قابل قبولی باشند.

 لازم بذکر است،آثار ارسالی در رشته هنرهای تجسمی باید به صورت اصل یا اسکن با کیفیت بالا به دبیرخانه مسابقه ارسال شوند  و به همراه هر اثر باید مشخصات کامل صاحب اثر (نام، نام خانوادگی، شماره تماس،) ارسال شود همچنین آخرین مهلت ارسال آثار [ ۱۴۰۳/۳/۳۰ ] است.

 در پایان به نفرات برتر در هر رشته جوایز نظیر نفر اول هر رشته لوح تقدیر و هدیه نقدی[ ۸۰۰ هزار تومان] و  نفر دوم تا پنچم لوح تقدیر و هدایای نقدی ارزشمند و نفیس اهدا خواهد شد و تمامی آثار برگزیده در نمایشگاهی به معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1766697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha