شاهین شهر میزبان یادواره شهدای رسانه کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شاهین شهر ۲۴ خرداد میزبان یادواره شهدای رسانه کشور و خبرنگاران شهید غزه خواهد بود.

«مهدی سیدیننیا» خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به کنگره شهدای استان اصفهان و همچنین یادواره شهدای رسانه اشاره کرد و اظهارداشت: خبرنگاران از جمله مشاغل دارای شهید در بین شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن هستند که تکریم و جایگاه های آنان مثل دیگر شهدای قشری حائز اهمیت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: اصحاب فرهنگ و هنر در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند که در جریان برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان به این قشر نیز پرداخته می شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای رسانه کشورمان و همچنین شهدای رسانه در غزه مورد توجه هستند، تصریح کرد: یادواره این شهدا به میزبانی شهرستان شاهین شهر و با حضور رئسای سازمان بسیج رسانه سراسر کشور ۲۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

سیدین نیا با بیان اینکه رئیس سازما بسیج مستضعفان سخنران ویژه این برنامه است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای رسانه و اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان ها نیاز بوده که مسئولان بسیج رسانه و بسیج هنرمندان با حضور در این مراسم می توانند از تجارب آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت و نشر آن در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در جریان کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اهالی فرهنگ و هنر در این خصوص وارد عمل شده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: تولید فیلم کوتاه، نماهنگ، محتوای دیجیتال چند رسانه ای و تالیف کتب با محوریت شهدا و شهیدهای خاص توسط موسسات و هنرمندان در حال انجام و تعدادی از این تولیدات تکمیل شده است.

وی تاثیر گذاری نمایش های صحنه های و تولیدات رسانه ای را در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت مهم خواند و اذعان داشت: خبرنگاران در همه عرصه ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی داشته و در میدان عمل با رزمندگان همراهی می کردند.

سیدین نیا یادآورشد: خاطرات شهدای خبرنگار و یا ایثارگران این عرصه روایت گر مستقیم حوادث جنگ بوده و جذابیت دارد.

کد خبر 1766727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha