مردم استان اصفهان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مصمم هستند

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به آزادی ۸۸۸ نفر در سال گذشته، گفت: مردم این استان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده های نیازمند آنان مصمم هستند.

«اسدالله گرجی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به موفقیت اصفهان در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مقایسه با دیگر استان های کشور اظهارداشت: سال گذشته ۸۸۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان با کمک خیرین، گذشت شاکیان، همکاری قضات و تسهیلات قرض الحسنه از بند رهایی پیدا کردند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان افزود: برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خانواده زندانیان نیز آورده ای برای پرداخت بدهی دارند که همه این مولفه ها در تسریع رهایی از بند موثر است.

وی ادامه داد: امسال تاکنون بالغ بر ۱۵۰ نفر از بندرهایی پیدا کرده اند که ۸۰ نفر آنان با جمع آوری کمک های مردمی در دهه کرامت رقم خورده و جریان آزادی زندانیان همچنان ادامه دارد.

گرجی زاده شمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و اذعان داشت: برای آزادی آنان ۱۰ هزار میلیارد ریال پول نیاز است که با ورود خیرین و عموم مردم به پرونده آزادی این دسته از زندانیان، گذشت شاکیان و ارائه تسهیلات نیز برای این امر رقم می خورد.

وی اضافه کرد: بخشی از این بدهی افراد در بند به دلیل گذشت زمان افزایش یافته و تسریع در امر آزادی مانع از روند افزایشی بدهی خواهد شد و با پرداخت آن نیز آسان تر است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان علاوه بر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اشتغال و رفع نیاز معیشتی خانواده های این افراد نیز مهم خواند و اظهارکرد: ایجاد بستر برای اشتغال و تامین درآمد با همکاری شهرک های صنعتی انجام شده و خیرین در تامین مایحتاج زندگی همسر و فرزندان آنان همکاری می کنند.

وی از فعالان صنعتی خواست تا در خصوص اشتغال زندانیان همکاری کنند و خانواده های این قشر را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1766729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha